Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:Såg just dessa i Jaras medlemspresentation och skulle vilja veta mer. Förstår att de är dyrare än Pip(s) samt att de behöver basstöd/sub men vad finns mer att säga om dessa? Nyfiken...
Tony skrev:Som Nattlorden sager sa ar det samma hogtalarelement i dem som i pi60.
shifts skrev:Stod i min hall i går och blickade in på mina i14. De är faktiskt ena fina små stora högtalare. Är väldigt glad i mina.
shifts skrev:i14 har tack och lov en rätt litet djup (i jämförelse med i16) sett i relation till sin höjd, så de framstår ändå som hyfsat "nätta". Gillade inte alls formen på dem när jag började få upp ögonen för Ino, men den synen har verkligen förändrats.
Hotspur skrev:Elektroniskt filter låter omständigt... Vad kostar dom?
Komorok skrev:Hotspur skrev:Quad-rummet var grymt!
Det lär fortfarande vara grymt. Dessutom är det det enda rum som fortfarande är i drift på det vis som ses på bilden. Och ett av dem finns inte alls.
shifts skrev:Komorok skrev:Hotspur skrev:Quad-rummet var grymt!
Det lär fortfarande vara grymt. Dessutom är det det enda rum som fortfarande är i drift på det vis som ses på bilden. Och ett av dem finns inte alls.
Är det vår käre bassman tro? Riktigt fint!
Nattlorden skrev:Vems är/var anläggningen med den gröna soffan? Jag gillar uppställningen, matta/soffa och dessutom själva fotograferingen.
PontusEriksson skrev:Nattlorden skrev:Vems är/var anläggningen med den gröna soffan? Jag gillar uppställningen, matta/soffa och dessutom själva fotograferingen.
shifts.
shifts skrev:En tråd utan bilder är ju trist, så här är en dammig från min ena kanal:
http://img46.imageshack.us/img46/9348/yll7.jpg
Edit: Komorok var ju lite snabbare än jag. Nu visar bilden delar av mitt nya bassystem.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster