Moderator: Redaktörer
Jonas skrev:Du kan låna mina.
/Jonas
sprudel skrev:Ja! Jösses!!!!!!
misanplass skrev:sprudel skrev:Ja! Jösses!!!!!!
Säger det samma, i16s är ett par kapabla rackare!
sprudel skrev:misanplass skrev:sprudel skrev:Ja! Jösses!!!!!!
Säger det samma, i16s är ett par kapabla rackare!
Sköj har vi!
AndreasArvidsson skrev:Hur låter det då? Ett steg upp från piM?
Ser ut att vara ett trevligt boende för övrigt. Mollösund är ruggigt fint så här på sommaren och jag skall själv ut dit under semestern.
sprudel skrev:AndreasArvidsson skrev:Hur låter det då? Ett steg upp från piM?
Ser ut att vara ett trevligt boende för övrigt. Mollösund är ruggigt fint så här på sommaren och jag skall själv ut dit under semestern.
Då ska du hälsa på vet jag. Fråga efter HB i affären, sprudel har de ingen aning om!
Emanuelgbg skrev:Hmm skulle jag passa på att lyssna på INO nästa gång jag är uppe på Boxvik?
AndreasArvidsson skrev:sprudel skrev:AndreasArvidsson skrev:Hur låter det då? Ett steg upp från piM?
Då ska du hälsa på vet jag. Fråga efter HB i affären, sprudel har de ingen aning om!
Får jag tid över så absolut
Nattlorden skrev:HB, sprudel och absolut? Låter blött....
sprudel skrev:Ino piP är ju bra mycket kapablare och har en något annorlunda ljudsignatur än piM, gillar piM, det gör hustrun också pga deras nätta storlek.
Blir det byte så är det iPs och PP2 + cr80s. Vad kan ett sådant paket kosta i byggsats med industrilack?
Har inte tillgång till prislista här i Mollösund
bakerman22 skrev:Om någon skulle kunna tänka sej att byta ett par i68 es-s mot mina i56 en helg så skulle det vara helt okej för mej.
Nattlorden skrev:sprudel skrev:Ino piP är ju bra mycket kapablare och har en något annorlunda ljudsignatur än piM, gillar piM, det gör hustrun också pga deras nätta storlek.
Blir det byte så är det iPs och PP2 + cr80s. Vad kan ett sådant paket kosta i byggsats med industrilack?
Har inte tillgång till prislista här i Mollösund
22-23 någonting om jag har ungefär rätt i lista och gällande modifikator.
sprudel skrev:Funderar på att uppgradera i Mollösund till piP istället för piM. Är det någon i Götet som kan tänka sig att låna ut sina piP en helg, nyare piP helst. Så här ser det ut nu.
30Hzbone skrev:sprudel skrev:Funderar på att uppgradera i Mollösund till piP istället för piM. Är det någon i Götet som kan tänka sig att låna ut sina piP en helg, nyare piP helst. Så här ser det ut nu.
Överväg Guru Junior, låter väl så bra och har dessutom ett behagligt yttre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster