Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Ingvar: Jag vet, men jag förstod vad han menade. Det är det viktiga
Aerob: Jag har nog aldrig sett det, men jag kan ju alltid rita om du vill?
DVD-ai skrev:AndreasArvidsson är en mycket o elak person !
Nattlorden skrev:Snygg!
(Blir det fortfarande lika konstigt med avfasning baktill med den foten på? )
-Palle- skrev:Han menar med sned rygg på högtalaren. (så tolkade jag det)
AndreasArvidsson skrev:Ingvar: Jag vet, men jag förstod vad han menade. Det är det viktiga
Komorok skrev:Den där anksockeln/foten är ju 50mm hög antar jag. pi60/s är väl tänkt för en 22mm hög sockel/fot/mojäng att stå på? Måste man ha lite extra (112mm?) högt i tak i lyssningsrummet för att det skall fungera perfekt mån tro?
AndreasArvidsson skrev:-Palle- skrev:Han menar med sned rygg på högtalaren. (så tolkade jag det)
Ah du menar såååååååå!!!
Jag ritar igen
EDIT:
Nattlorden skrev:Är det bara jag som tycker att det funkade nu, men det gjorde det inte innan utan foten?
AndreasArvidsson skrev:Komorok skrev:Den där anksockeln/foten är ju 50mm hög antar jag. pi60/s är väl tänkt för en 22mm hög sockel/fot/mojäng att stå på? Måste man ha lite extra (112mm?) högt i tak i lyssningsrummet för att det skall fungera perfekt mån tro?
Äh jag har min r14 50mm högre än vad som är rekommenderat och det fungerar kanon. Takhöjden varierar ju dessutom väldigt mycket i olika rum utan att man justerar högtalaren för det. Så noga anser jag inte att det är.
ostmaccan skrev:Helt klart mer funkis.
OT: Andreas, saker som tex Ino Aco, har du sånt till scetchup? Eller bara mer saker i allmänhet som kan förknippas med lyssningsrum (typ Define R4). Jag har letat men hittar inte... är dock inte speciellt bra på att söka.
Komorok skrev:En annan kanske anser det...
Inte jag dock.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster