vänlig själ i uppsala/stockholm med sovplats

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
HK430

vänlig själ i uppsala/stockholm med sovplats

Inläggav HK430 » 2015-07-12 05:20

Befinner mig i stockholm/uppsala o behöver nånstans o sova söndag-måndag och tänkte att jag samtidigt kan få se ett faktiskt ansikte.
Så om någon är sugen på att dema sin stereo en helkväll, tjöta lite o låna ut sin soffa får ni gärna skicka ett PM eller ett meddelande här i tråden.
Givetvis inte begränsat till människor som äger ino men kändes som en ganska stockholm-centrerad grupp o så gillar jag ljudet :)

Användarvisningsbild
DVD-ai

Re: vänlig själ i uppsala/stockholm med sovplats

Inläggav DVD-ai » 2015-07-12 19:36

HK430 skrev:Befinner mig i stockholm/uppsala o behöver nånstans o sova söndag-måndag och tänkte att jag samtidigt kan få se ett faktiskt ansikte.
Så om någon är sugen på att dema sin stereo en helkväll, tjöta lite o låna ut sin soffa får ni gärna skicka ett PM eller ett meddelande här i tråden.
Givetvis inte begränsat till människor som äger ino men kändes som en ganska stockholm-centrerad grupp o så gillar jag ljudet :)

Du har PM :)
Mvh//David
Klar och nyfiken på annat !

Användarvisningsbild
aisopos

Re: vänlig själ i uppsala/stockholm med sovplats

Inläggav aisopos » 2015-07-13 12:20

Sedär. Såg detta först nu.
Här hade du självklart fått slagga. Vi har t.o.m en friggebod som går att använda för ändamålet.

Inga Ino här däremot, inte någon speciellt märkvärdig hajfi alls egentligen. Just nu är OA-116 inkopplade.

(En bit utanför Uppsala)

Återgå till Wänner af Ino