Moderator: Redaktörer
bassman skrev:Jag säger bara äntligen något extra intressant att läsa
PerStromgren skrev:bassman skrev:Jag säger bara äntligen något extra intressant att läsa
Står det något du inte redan visste?
bassman skrev:PerStromgren skrev:bassman skrev:Jag säger bara äntligen något extra intressant att läsa
Vet inte jag hann bara blada igenom. Men intervju med IÖ verkade vara genomarbetad och lång
bassman skrev:PerStromgren skrev:bassman skrev:Jag säger bara äntligen något extra intressant att läsa
Vet inte jag hann bara blada igenom. Men intervju med IÖ verkade vara genomarbetad och lång
murgatroyd skrev:Från: http://www.hifi-musik.se/nasta-nummer/
Äntligen!
Guru & Öhamn
Test av Guru QM10Two coh en låååång intervju med Ing. Öhman.
murgatroyd skrev:murgatroyd skrev:Från: http://www.hifi-musik.se/nasta-nummer/
Äntligen!
Guru & Öhamn
Fin stavning förresten på H&Ms hemsida...![]()
Äntligen!
Guru & Öhamn
murgatroyd skrev:Hur många sidor är den på?
Nattlorden skrev:Skulle vara intressant med en statistik på hur många av deras "normala" läsare som orkar genom hela IÖ-intervjun.
murgatroyd skrev:8) Manifestet (som jag inte läst) är på hur många sidor?
Xenod skrev:Ne, men man ska framförallt inte surfa på faktiskt heller. Nu för tiden är ju typ i32s det minsta systemet som duger när någon ska köpa sig Ino-högtalare verkar det som
shifts skrev:Inte helt enligt topic, men angående inflation i högtalare så står jag lite i valet och kvalet och sälja av mitt gamla system (i14 + Madisound infraX-6 + Emotive XPA-5 + cr80s med infrakort) för att skaffa 3 st Guru Junior. Bor som bekant inte i Sverige längre och det känns så in i helvete bökigt att få hit systemet till Polen. Skulle med lätthet klara mig med ett så pass litet stort system.
Å andra sidan har jag jobbat hårt för att få till det systemet. Men ja, läser man här så går det lätt inflation i vad som duger, räcker, behövs.
JM skrev:Balanserar med att det "faktiskt" finns bättre högtalare mer lämpade det lilla rummet!
JM
paa skrev:Sen kan du ju fundera om det är så hemskt stor skillnad i besvär att ta ner några i14 eller några Guru Junior?
shifts skrev:Det enda jag skulle behöva få hit är min receiver, om jag vill undvika nyinköp. Men ja, det är nog en stor risk att jag skulle sakna utsträckning samt jämnheten i basen. Däremot spelar jag ofta så lågt, att infrautsträckning inte är nödvändigt.
Xenod skrev:Ne, men man ska framförallt inte surfa på faktiskt heller. Nu för tiden är ju typ i32s det minsta systemet som duger när någon ska köpa sig Ino-högtalare verkar det som
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster