Eftersom jag inte jämfört nyare och äldre (pre 2006) modeller av pi60 i verkligheten ber jag nu om hjälp. Är detta elementen på en pi60 pre-2006 eller senare?

Ber om ursäkt för stora bilder, hoppas detaljnivån räcker.
Moderator: Redaktörer
shike skrev:Tack för svaren, det var som jag befarade.
Empa skrev:shike skrev:Tack för svaren, det var som jag befarade.
Det är ju fortfarande en bra högtalare, jag skulle lätt kunna leva med den gamla diskanten, bra också för de brukar inte vara lika dyra
shike skrev:Empa skrev:shike skrev:Tack för svaren, det var som jag befarade.
Det är ju fortfarande en bra högtalare, jag skulle lätt kunna leva med den gamla diskanten, bra också för de brukar inte vara lika dyra
Uppgraderar jag till pi60 så vill jag ha det nyare elementet, om inte annat så för feelgood-faktorn
Xenod skrev:Boomern är väl också annorlunda på de före 06?
blixten_no1 skrev:Är det dom för 25000:- som ligger ute på hifimagasinet så är det ganska så dyrt...... I mitt tycke iaf.
Empa skrev:blixten_no1 skrev:Är det dom för 25000:- som ligger ute på hifimagasinet så är det ganska så dyrt...... I mitt tycke iaf.
Oj, ja verkligen. Spraymålade också. 15k hade varit rimligt.
IngOehman skrev:Xenod skrev:Boomern är väl också annorlunda på de före 06?
Ja, det stämmer. Men fräsningen i låden för båda är samma, så de är uppgraderingsbara till "version 2015" för den som vill göra det.
Vh, iö
IngOehman skrev:Xenod skrev:Boomern är väl också annorlunda på de före 06?
Ja, det stämmer. Men fräsningen i låden för båda är samma, så de är uppgraderingsbara till "version 2015" för den som vill göra det.
Vh, iö
IngOehman skrev:Jag tycker nog att det är en liten skillnad, men det beror ju på perspektivet.
De är efter uppgraderingen mera lika pi60s klangligt än de är lika den tidigare versionen av pi60.
Ja, man byter filter och båda elementen.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster