Moderator: Redaktörer
Fostex skrev:Du minns rätt! Det finns några bilder i Wänner af Ino-gruppen på facebook, där Ino-PA körs utomhus och enligt kommentarerna låter väldigt bra.
DVD-ai skrev:PA top4 fanns på HiFi magasinet för ett par år sedan, gick för 8000kr
Empa skrev:Det finns ju en högtalare som heter popårock också, fast den kanske inte är så lämplig för lokal utan mer "ösa på hemma".
Nattlorden skrev:Finns/fanns ?
DVD-ai skrev:Har för mig att dom betingar förhållandevis o-mycket pengar
Jag har en gaaaamal prislista med priser och tekniska spec på dessa Ino PA burkar.
Om ingen annan hinner före så kan jag slänga upp den info som finns där i så att du får se vad dom HAR kostat och vad dom levererar i ljudtryck.
Jag har tyvärr aldrig hört dessa högtalare, det vore ju väldigt kul att få en uppfattning av hur dom faktiskt låter
Någon dag så kanske det blir av!
DVD-ai skrev:Jag med !
Aldrig hört talas om och än mindre sett några bilder på
verb skrev:Jag bor på mörkö! södertälje kommun. En lyssning kan nog gå att ordna, men det är ltie kallt för att ta ut det, där det ändå gör sig bäst![]()
håller på med en musikstudio med några kompisar, eller dom mest. Jag lånar ut slutsteg och om jag får råd med piP kommer PA't flytta dit, och då går det ju att lyssna där!
För att komma upp i volymer som en nexo rigg måste man ha ganska många sånna här anläggningar. Men jag tycker 105 dB på en ganska stor yta räcker ganska gott. Det beror ju på materialet och humöret dock. Ibland får jag aldrig nog! en del musik tigger om att upplevas fysiskt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster