Moderator: Redaktörer
Med "alla" så antar jag att du menar de som valt att leva med i56 och större, på så pass kort lyssningsavstånd? För alla tycker inte att de större låter bättre än i28/i32s oavsett avstånd. De låter så pass olika att jag vill hävda att det är en smaksak vilken man föredrar om man inte väljer D-option och därmed har både och.philipbtz skrev:4m är närgränsen för dessa högtalare men har läst flera rapporter om folk som använt i56 eller i64s på det avståndet och alla verkar tycka att det låter riktigt bra (bättre än i28/i32s).
Alexi skrev:Med "alla" så antar jag att du menar de som valt att leva med i56 och större, på så pass kort lyssningsavstånd? För alla tycker inte att de större låter bättre än i28/i32s oavsett avstånd. De låter så pass olika att jag vill hävda att det är en smaksak vilken man föredrar om man inte väljer D-option och därmed har både och.philipbtz skrev:4m är närgränsen för dessa högtalare men har läst flera rapporter om folk som använt i56 eller i64s på det avståndet och alla verkar tycka att det låter riktigt bra (bättre än i28/i32s).
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster