Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

roon
 
Inlägg: 208
Blev medlem: 2018-10-17

Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav roon » 2018-12-17 00:46

Undrar om någon har plats för ett par profundus X-2 från Ino audio ner till Göteborg i slutet av januari februari

roon
 
Inlägg: 208
Blev medlem: 2018-10-17

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav roon » 2018-12-19 22:14

Någon som planerar att resa upp med bil till Ingvar Öhman och som har plats för ett par Profundus X-2. Jag betalar naturligtvis för frakten ner. :wink:

Användarvisningsbild
shifts
Med fasen rätt!
 
Inlägg: 11250
Blev medlem: 2007-08-17
Ort: Stockholm

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav shifts » 2018-12-19 22:36

Folk är ofta hjälpsamma här, men när en ny medlem hoppar in utan någon som helst presentation kan jag förstå om folk kommer till undskott lite långsammare. Ses så, bli kvar här ett tag, presentera dig och delta i trådarna.
2021 maj på Spotify

roon
 
Inlägg: 208
Blev medlem: 2018-10-17

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav roon » 2018-12-20 00:20

Hej shift och alla på faktiskt som läser det här. Alltså en liten presentation. Jag tillhör väl den äldre skaran ( 58 ) Bor i ett hus i Lerum utanför Alingsås. Har hållit på med hifi mer som en skivsammlare sedan slutet av 70 talet med Bowie punk Floyd och lite Zappa mm. Köpte min första Nad 3020 stärkare 1986 med nads tuner till samt en dual 505-2 det lät väldigt bra ur mina Boston A40 högtalare för en mindre summa pengar. Allt inköpt på Radiolagret i GBG.

År 2000 kom jag över en Linn Axis skivspelare sedan har jag varit såld på Linn ända tills jag började ifrågasätta Linns prisjusteringar uppåt samt att det som man uppgraderade till var passé efter 6 månader. Jag valde istället att kolla in faktiskt som var ett trevligare alternativ

Som det är nu har jag ett par Pip s och två par Carlsson / sonab OD11 och OA12 helt nyrenoverade och jag tänkte nu komplettera med ett par Profundus X2

Jag har fru och dotter och jobbar som boendestödjare till människor som ramlat mellan stolarna eller som inte kan klara sig själva

Ja det var lite om mig själv, roon som är nickname är taget jag heter egentligen Ronny

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann
 
Inlägg: 39779
Blev medlem: 2007-04-17
Ort: Härnösand

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav petersteindl » 2018-12-20 00:25

Hej roon, Välkommen till Forumet faktiskt.io. Hoppas du får napp.

Med vänlig hälsning
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
sprudel
ADHB
 
Inlägg: 9599
Blev medlem: 2008-01-20
Ort: Göteborg

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav sprudel » 2018-12-20 07:27

petersteindl skrev:Hej roon, Välkommen till Forumet faktiskt.io. Hoppas du får napp.

Med vänlig hälsning
Peter


Plus på den :)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.

M.Twain

Perhaps you say that it's not accurate? I say it's entertainment!

© 2012 Nelson Pass

Användarvisningsbild
Almen
Hilbert
 
Inlägg: 17897
Blev medlem: 2005-01-01
Ort: Göteborg

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav Almen » 2018-12-20 08:37

Välkommen till faktiskt, roon!

Det finns även en officiell transporthjälptråd: Transporthjälp - Faktiskt Express!
Nämn tre av de köttätande växter som vid mässan i Hannover med hull och hår slukade den då ditresta gosskören. Svara!

Användarvisningsbild
nuffe
 
Inlägg: 2340
Blev medlem: 2010-09-28
Ort: Lerum

Re: Frakt hjälp Ino audio till göteborgsområdet

Inläggav nuffe » 2018-12-20 08:49

Välkommen Ronny från en Lerumsbo som har ytterligare några år på nacken...

Henrik


Återgå till Wänner af Ino


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster