Moderator: Redaktörer
jannew skrev:Varför inte lyssna hos Öhman i Täby.
Triggerhappy skrev:Se till att komipsen är införstådd med att de gärna skall vara nära högtalarväggen, dvs får väggstöd.
Ett par välplacerade piP överaskar inte sällan positivt.
DVD-ai skrev:En typiskt "första gången" piP respons, låt honom inte lyssna på något större nu bara
Ted_B skrev:Jag var nöjd med mina piPs tills jag fick hem mina pi60s
DVD-ai skrev:i14 och profY-2 kan vara en av dom rimligaste kombinationerna jag vet, nästa riktigt rimliga lösning om man vet med sig att man är en sådan som vill/behöver poppa på ”av bara den” pga preferenser eller/och långt lyssningsavstånd så är i28 och profY-2/4 en bra lösning.
pontareee skrev:DVD-ai skrev:i14 och profY-2 kan vara en av dom rimligaste kombinationerna jag vet, nästa riktigt rimliga lösning om man vet med sig att man är en sådan som vill/behöver poppa på ”av bara den” pga preferenser eller/och långt lyssningsavstånd så är i28 och profY-2/4 en bra lösning.
Jag håller med, tycker i14 och y-2 är väldigt lagom.
Spelar fint och du kan få väldiga tryck i basen. Satt igår i en vibrerande soffa vilket är kul.
Nattlorden skrev:Jag är fortfarande väldigt nöjda med mina piP där jag har dem stående - trots både i32s och pi60s-s i huset. Där är något med spridningen (tror jag) i dem som gör något som de större inte gör. Det är troligtvis mindre korrekt men jag gillar det likfullt.
Ted_B skrev:DVD-ai skrev:En typiskt "första gången" piP respons, låt honom inte lyssna på något större nu bara
Jag var nöjd med mina piPs tills jag fick hem mina pi60s, tänkte därefter att varför ska jag ha dem kvar?
Sålde dem alltför billigt med nya baselement men ångrar mig nu, de är ju så imponerande!
Jag letar begagnat men det slutar nog med att jag köper ett par nya av IÖ.
Nattlorden skrev:Hittar inte posten nu, men minnet säger mig att IÖ någon gång för länge sedan skrev något i still med "alla behöver 2 par piP, minst".
juanth skrev:Nattlorden skrev:Hittar inte posten nu, men minnet säger mig att IÖ någon gång för länge sedan skrev något i still med "alla behöver 2 par piP, minst".
Står i manifestet!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Millennium och 26 gäster