Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Gamla eller nya elementet?
P.S. Grattis till nya lyan! D.S.
blixten_no1 skrev:Vanliga infra x är ju typ 52 liter.
Dom basarna kan man bygga i ganska grunda lådor ,100-120mm innermått.
Det är ganska trevligt med platta moduler som man sedan staplar på varandra för att inte slösa golv yta.
IngOehman skrev:Har just kollat upp volymen noga (noggrannare än minnesbilden från när du ringde nyss) och volymen på infraX är 38 liter. Det går utmärkt att göra den utmärkt tunn. Tunnare än 14 cm avråder jag dock ifrån, men ned till det kan man faktiskt göra den.
Elfsberg skrev:W104 är ventilerad genom magneten, eller hur man säger.
Jag hade dragit till med en tums andrum, helt ovetenskapligt!
Elfsberg skrev:W104 är ventilerad genom magneten, eller hur man säger.
Johan_Lindroos skrev:Elfsberg skrev:W104 är ventilerad genom magneten, eller hur man säger.
Jasså, du säger det. Hur vet du det?
Johan_Lindroos skrev:Elfsberg skrev:W104 är ventilerad genom magneten, eller hur man säger.
Adhoc skrev:Johan_Lindroos skrev:Elfsberg skrev:W104 är ventilerad genom magneten, eller hur man säger.
Har för mig det nämndes min. ca 10+ cm som lämpligt "pusterum" för ventilerad magnet i Naqrefs gamla byggtråd när Peter Steindls 10" baselement var till försäljning.
Tell skrev:Vänta vänta, är det nån som vet om W104 är ventilerade bak på magneten?
Tell skrev:Vänta vänta, är det nån som vet om W104 är ventilerade bak på magneten?
gflar skrev:Detta är ett alternativ H1186. D408. B318.
Belker skrev:Jag har byggt med 200 mm djup yttermått, 19mm mdf, w104.
gflar skrev:Detta är ett alternativ H1186. D408. B318.
DVD-ai skrev:gflar skrev:Detta är ett alternativ H1186. D408. B318.
Hmm detta ser ut att vara lådor för större element, är dessa till w104 eller till w121 och vad många!
En smutt liten setupp det där
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster