Moderator: Redaktörer
Bamsefar skrev:Någon som vet innermåtten på den nedre ej utnyttjade delen på i28 resp i32s?
Bamsefar skrev: … (för den som kommer ihåg så har jag ägt bl.a. i28 och i34es - så jag vet väl hur dessa ser ut i mitt minne - …
Bamsefar skrev:Problemet med både i32s och framförallt pi60s är att deras storlek på marken/golvet är rätt rejält. Det är därför en i28 vore mycket enklare för mig att hantera. Att alltid utgå från det optimala är inte alltid det korrekta med andra ord![]()
AndreasArvidsson skrev:i28 ca 15l och i32 ca 22l.
Vill man ha en mer osynlig installation så skulle jag förespråka platta basar bakom draperier eller inbyggt i en hylla osv.
Där frontarna står är ju oftast det absolut mest iögonfallande platsen så att försöka få in mer kapacitet i redan knubbiga i32 vet jag inte om det är det bästa ur "waf synpunkt".
Bamsefar skrev:AndreasArvidsson skrev:i28 ca 15l och i32 ca 22l.
Vill man ha en mer osynlig installation så skulle jag förespråka platta basar bakom draperier eller inbyggt i en hylla osv.
Där frontarna står är ju oftast det absolut mest iögonfallande platsen så att försöka få in mer kapacitet i redan knubbiga i32 vet jag inte om det är det bästa ur "waf synpunkt".
Nu var det mått för bredd höjd och djup jag ursprungligen frågade efter - inte innervolymen.
WAF bakom vilket draperi? Tror du draperiet är WAF alltså?
Mina B&W XT8 är för övrigt WAF på hög nivå. Och rätt okej att lyssna till också för övrigt....![]()
Elfsberg skrev:Finns det möjligen nån som sitter på en ritning på i28?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster