Moderator: Redaktörer
roon skrev:Tack DorreN, räknar dagar tills jag får ner mina från öhmans
roon skrev:Har fått mina i32s och de spelas nu in. Öhman rekommenderar ca 40 timmar. Och vad ska jag säga de är nog det bästa jag hört inom högtalare. Mycket välgjorda och det börjar bli roligt med musik igen. Kräver dock mer effekt från slutsteget än jag är van vid så kanske får gå upp ett steg från Rotel en 1552 till kanske Rotels 1080.
roon skrev:Har fått mina i32s och de spelas nu in. Öhman rekommenderar ca 40 timmar. Och vad ska jag säga de är nog det bästa jag hört inom högtalare. Mycket välgjorda och det börjar bli roligt med musik igen. Kräver dock mer effekt från slutsteget än jag är van vid så kanske får gå upp ett steg från Rotel en 1552 till kanske Rotels 1080.
Nattlorden skrev:roon skrev:Har fått mina i32s och de spelas nu in. Öhman rekommenderar ca 40 timmar. Och vad ska jag säga de är nog det bästa jag hört inom högtalare. Mycket välgjorda och det börjar bli roligt med musik igen. Kräver dock mer effekt från slutsteget än jag är van vid så kanske får gå upp ett steg från Rotel en 1552 till kanske Rotels 1080.
Grattis!![]()
De sväljer 1090 utan att blinka också. ( Det är vad jag kör till mina. )
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster