Tips på liten A/V förstärkare till piPs

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
sworks
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 2003-10-27
Ort: Stockholm

Re: Tips på liten A/V förstärkare till piPs

Inläggav sworks » 2023-12-31 16:58

Kraniet skrev:
Johan_Lindroos skrev:Nu är ju själva ursprungsfrågan utagerad. Men eftersom den poppade upp igen och jag har ett annat tips som vad jag känner till ÄR en mycket kompakt hembioförstärkare till ett hyfsat bra pris. Kanske någon annan har liknande undringar om att hitta en liten hembioapparat, så håll till godo:
https://www.canton.de/en/products/type/ ... -5.1/04154

Canton Smart Amp 5.1


Det va ju en riktigt fin apparat. Undra om det inte är den billigaste apparat som erbjuder 7.1.4 setup. Måste ha vissa högtalare på trådlös anslutning förstås men ändå.


Hej

Måste dela med mig av erfarenheter gällande CANTON Smart Connect 5.1 (modell från 2023). Info som kan vara värt att ha med sig vid köp av andra apparater från CANTON och då om man kopplar in dem på wifi med mesh.
Köpte apparat av REF på Söder (tackar dem för all hjälp) och både jag och personalen på REF kunde konstatera att apparaten inte fungerar över wifi med mesh. (Undertecknad använder ASUS AX6600)
Vi har testat med 2 CANTON Smart Connect 5.1 och de visar samma symptom, de slutar fungera :(

Gott Nytt!
/Rikard

Användarvisningsbild
BobHallon
 
Inlägg: 59
Blev medlem: 2016-02-02

Re: Tips på liten A/V förstärkare till piPs

Inläggav BobHallon » 2024-01-02 17:47

Hej

Gällande anslutning problem med "smart" wifi (ex mesh), ställ gästnätverk i endast 2.4ghz läge(de flesta nya wifi kan ej skapa separata 2.4ghz o 5ghz) . Mycket övervaknings/iot things o.s.v kan inte skilja på 5/2.4hgz smart wifi
o vägrar ansluta.

Mvh magnus

Föregående

Återgå till Wänner af Ino


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster