Sälja Ino högtalare?

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

JBson
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 2018-12-24

Sälja Ino högtalare?

Inläggav JBson » 2022-06-20 14:47

Jag har ett överskott på Ino Audio och tänkte sälja av några för husfridens skull. :-)
Tar gärna emot tips på var man kan annonsera (antar att det är hifitorget.se eller finns det fler ställen speciellt lämpade för högtalare?) och hur man kan sätta ett lämpligt pris?

Kraniet
 
Inlägg: 12534
Blev medlem: 2003-10-04
Ort: Umeå

Re: Sälja Ino högtalare?

Inläggav Kraniet » 2022-06-20 14:56

JBson skrev:Jag har ett överskott på Ino Audio och tänkte sälja av några för husfridens skull. :-)
Tar gärna emot tips på var man kan annonsera (antar att det är hifitorget.se eller finns det fler ställen speciellt lämpade för högtalare?) och hur man kan sätta ett lämpligt pris?


Du får göra säljannons här på forumet i din medlemstråd.
Annars är det ju som du säger hifitorget och blocket.

Prissättning är väl att eventuellt följa andra säljannonser. Eller sätta det pris du tycker är lämpligt och se om du får napp. :)
Mvh
Magnus

Användarvisningsbild
Gebba
 
Inlägg: 35
Blev medlem: 2008-08-09
Ort: Solna

Re: Sälja Ino högtalare?

Inläggav Gebba » 2022-06-20 20:46

JBson skrev:Jag har ett överskott på Ino Audio och tänkte sälja av några för husfridens skull. :-)
Tar gärna emot tips på var man kan annonsera (antar att det är hifitorget.se eller finns det fler ställen speciellt lämpade för högtalare?) och hur man kan sätta ett lämpligt pris?


Vad har du att sälja? :lol:

vh Jens
Jåråsåatte

JBson
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 2018-12-24

Re: Sälja Ino högtalare?

Inläggav JBson » 2022-06-20 21:20

Tänkte skiljas från ett par pi60 från 2011 i rökt (ammoniakångtält i 3 veckor) och paraffininoljad lönn, och en Y2TV (modell med två Y basmoduler (två lådor i en låda) tänkt att ha i mitten under en TV)

Möjligen ett par piP som var testhögtalare innan piP första generationen släpptes (Ingvar kan säkert berätta mer) men lådorna har lite skruvhål och är lite slitna och jag har inga ersättare till TVn :-)

Jag har byggt ett inorum för film/musik och där bor det i56 / Y4 och A3 så behovet av de andra har minskat lite kan man väl säga :-)

JBson
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 2018-12-24

Re: Sälja Ino högtalare?

Inläggav JBson » 2022-06-20 21:59

Nu har jag skapat en medlemstråd också, skriver där vad jag har att sälja. Har inga bilder där än (svårt att ta bilder i ett ljustätt rum med glans 3 utan att mecka med extra belysning :-))

Tog mig bara 4 år att få till en medlemstråd, vilket iofs är enormt mycket snabbare än det tog mig att skapa ett faktisktkonto ;-)


Återgå till Wänner af Ino


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster