Moderator: Redaktörer
quad skrev:Special elemtn filter osv?
quad skrev:Ok tack för svar
Vågar man fråga varför denna höga prissättning? jag har inte hört dem osv..Special elemtn filter osv?
Nyfiken
jonasp skrev:Med tanke på burkarnas prestanda är väl priset lågt satt!?
Iaf i jämförelse med det mesta andra "dyrhifi"... frågan är hur de kan vara så billiga!
Tycker,
Jonas
Max_Headroom skrev:jonasp skrev:Med tanke på burkarnas prestanda är väl priset lågt satt!?
Iaf i jämförelse med det mesta andra "dyrhifi"... frågan är hur de kan vara så billiga!
Tycker,
Jonas
Du køper dom direkt från tillverkaren. Inga frakter (måste avhæmtas, så bilresan tillkommer), inga importører och handlare som lægger på 30-50% eller mer. Dessutom verkar inte tillverkaren speciellt intresserad av att ta någon jætteprofit, tværtom, men det ær hans sak.
Studio Blue, där vi lyssnade på Ino pr56 och p-Z4
hur många gick därifrån å började direkt spara sina slantar?
soren skrev:Kom precis hem från Studio Blue, där vi lyssnade på Ino pr56 och p-Z4.
soren skrev:De sa dock att topparna kallades pr56, vilket jag tyckte var lite konstigt.
Naqref: ...saknar 'fot'...
silvervarg skrev:De toppar som Studio Blue använder har en liten 'fot'. Dvs en liten platta som sticker ut lite, ca 2-3 cm hög.
Är det annorlunda om man köper r56 idag?
MickeN skrev:Jag har för mig att jag hört ingvar säga att pr i namnbeteckningarna för studioversionerna betyder "phonic reference" och inte har något med pi (phonic illusion... tror jag) i (image ???) eller p (profundus) som de andra högtalarna heter...
Någon som vet bättre får gärna rätta mig.
EDIT: Jo... kikar man lite i manifestet då visar det sig att det är som jag sa fast att topp-systemen mycket riktigt bara ska heta rXX och inte prXX.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster