Såg den här tråden för första gången alldeles nyss.
Lilltroll!
Det är bara att ringa! (070 - 523 32 32)
(Och du är
självklart värdig köpare!)
Att emaila är ingen vidare idé, eftersom jag, trots att jag suttit i tre helger i rad, idogt sysselsatt med att "läsa ikapp" email, fortfarande har 256 olästa email, och 851 stycken "lästa men icke ännu besvarade/avslutande"...
Det värsta är att det var nästan lika många olästa när jag började för tre helger sedan! Jag får alldeles på tok för många email, och de flesta av dem är otroligt långa men visar sig (när man läser dem noga) för det mesta innehålla bara någon liten fråga som hade kunnat besvaras på 30 sekunder per telefon. Per email tar det tio minuter att skriva samma sak, och då kan man ändå vara rätt säker på att det i de flesta fall ändå blir något litet missförtånd, och då dyker det upp följdfrågor...
Allt detta bara för att det inte ringdes, så att en
dialog kunde uppstå.
Jag prioriterar därför de email som är från någon som vill ha manifest och prislista (kommer att finnas nya och fina i april, hoppas jag).
Så till alla, och speciellt Lilltroll, säger jag: Om det bara är en enkel fråga om något Ino-relaterat, så emaila INTE, utan RING! (Och fatta er gärna kort...)
Vh, iö
Fd psykoakustikforskare & ordf LTS. Nu akustiker m specialiteten
studiokontrollrum, hemmabiosar & musiklyssnrum. Även Ch. R&D
åt Carlsson och Guru, konsult åt andra + hobbyhögtalartillv (Ino).