Ny högtalartävling ?

Högtalarkonstruktionstävling 2006

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
aisopos
 
Inlägg: 3642
Blev medlem: 2011-11-20
Ort: ogonal

Re: Ny högtalartävling ?

Inläggav aisopos » 2015-03-17 09:52

Ja jag borde öht ändå börja rota i DIY Alunda/Uppsala hösten 2015.

Det är inte alls omöjligt att jag kan låna samma hus som i höstas, men sväller arrangemanget lite så vet jag inte hur det går med huset bredvid (som vi ej behövde i höstas, utan klarade oss med 3 klassrum). Huset bredvid har nämligen bytt verksamhetsansvarig, och jag vet inte vem som "äger" det nu, och vad planerna är.

Så innan det går att samplanera in en högtalartävling så måste det bestämmas om DIY-träff här öht är av intresse, sen hur det står till med lokalfrågan.

På tal om det så fick vi ju låna lokalerna gratis, men överskottet för fikaförsäljningen (som blev några tior) hade jag tänkt köpa lite bullängder för och ge till personalen på kulturskolan, för det var ju av kulturskolan lokalerna lånades av.
Det är nog dags att jag tar tag i bullgrejen nu, om jag sen snart ska gå och äska om att låna huset i höst igen. :D


@paa
Du har helt rätt i att det är rätt att starta ny tråd att härbärgera en ny ansats till tävling i. Inte tjuvåka på bamsefar's gamla tråd.
Men jag fortsätter ändå här lite till, för jag vet inte just nu vad jag ska skriva i en nystartad tråd, måste samla ihop lite tankar först.

Användarvisningsbild
celef
 
Inlägg: 16452
Blev medlem: 2003-06-28
Ort: helsefyr

Re: Ny högtalartävling ?

Inläggav celef » 2015-03-18 16:20

Ska vi starta en klubb,? den kan heta bök! eller nåt annat? Och så kan vi ha en massa regler som ingen får bryta? Jag kan bestämma allt om det är okej!
Bikinitider

Föregående

Återgå till Den Faktiskt.se högtalarutmaningen


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster