Moderator: Redaktörer
Kaffekoppen skrev:Komplettera reglerna med omkostnader för framtagandet av högtalaren. Jag har lagt förslag i min tråd.
phon skrev:Finns det nån sista anmälningsdag eller så?
phon skrev:Funderar vidare ......
Bamsefar skrev:Den som bygger en stativhögtalare bör inkludera stativet i budgeten och i bygget
Naqref™ skrev:Bamsefar skrev:Den som bygger en stativhögtalare bör inkludera stativet i budgeten och i bygget
Då får vi snart se Haakans andra revidering på hur många dagar?
Naqref™ skrev:[Då får vi snart se Haakans andra revidering på hur många dagar?
Kaffekoppen skrev:Föröker du få oss att tro att dina MDF-skivor kostar 100-lapparna mer än alla andras och således behöver större veckopeng?
Kopior? På vad?? Synd att inte Tank ställer upp, var inne på samma tillverkare i sina funderingar..nl1970 skrev: Men du ska väl inte försöka komma ifrån att du vill använda kopior som måste importeras om man bor i sverigeReglerna är väl ganska klara på den punkten
Kaffekoppen skrev:nl1970 skrev: Men du ska väl inte försöka komma ifrån att du vill använda kopior som måste importeras om man bor i sverigeReglerna är väl ganska klara på den punkten
Förövrigt så är reglerna glasklara - de får användas
Kaffekoppen skrev:Martin har deklarerat lägsta nivå..som går...
Själv har jag ingen klar bild än, vet bara att jag vill testa OW1 diskanten. För mig är tävlingen bara ett utmärkt sätt att "få tummen ur"
Siktar på att vinna naturligtvis, men det är ju ingen bedrift i det här startfältet
lilltroll skrev:Om du ska vinna så ska du få möta motstånd först
Återgå till Den Faktiskt.se högtalarutmaningen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst