Moderator: Redaktörer
nadifierad skrev:Blir nog kul! Hoppas den kommer att sträcka sig över en lång tid, så att man finner tid att vara med.
Jonka_ skrev:nadifierad skrev:Blir nog kul! Hoppas den kommer att sträcka sig över en lång tid, så att man finner tid att vara med.
Jag skulle behöva finna lite pengar, tid har jag gott omKanske vi kan slå våra påsar samman?
Skulle vara kul med en tävling, Så jag säger absolut JA!
Klart du skall vara med" Beroende på upplägget så kanske jag kan joina in med dig lite vid sidan sådär...Jonka_ skrev:Jag skulle behöva finna lite pengar, tid har jag gott omKanske vi kan slå våra påsar samman?
Skulle vara kul med en tävling, Så jag säger absolut JA!
Alexi skrev:Vad sägs om en tävling med regeln sub med minsta låda som kan producera 10Hz ton 110dB 1m friluft 1% dist.
Trist för de som redan har en sub/subbarAlexi skrev:Vad sägs om en tävling med regeln sub med minsta låda som kan producera 10Hz ton 110dB 1m friluft 1% dist.
Jasså, så de flesta har inte högtalare?MagnusÖstberg skrev:Trist för de som redan har en sub/subbarAlexi skrev:Vad sägs om en tävling med regeln sub med minsta låda som kan producera 10Hz ton 110dB 1m friluft 1% dist.
Det rätt få som har ditt specifika behov trots allt.Alexi skrev:Jasså, så de flesta har inte högtalare?MagnusÖstberg skrev:Trist för de som redan har en sub/subbarAlexi skrev:Vad sägs om en tävling med regeln sub med minsta låda som kan producera 10Hz ton 110dB 1m friluft 1% dist.
Bamsefar skrev: Vill faktiskt.se's läsare och skribenter få ytterligare en utmaning ?
Jonka_ skrev:Hur brukar bidragen bedömmas i en sån här tävling?
Det är väll lika viktigt med skönhet för ögonen såväll öronen, Eller iaf ha rätt så hög prioritet?
Skriv gärna hur man går till väga. Vilka olika betyg som sätts och i vilka egenskaper
Bamsefar skrev:Allt förutsätter dock att faktiskt.se's redaktörer godkänner en liknande tävling såklart !
För tydlighetens skull är jag också obehållet positivNaqref skrev:Bamsefar skrev:Allt förutsätter dock att faktiskt.se's redaktörer godkänner en liknande tävling såklart !
Självklart gör vi det.
paa skrev:Det är inte vem som vann som avgör, och hur.
nadifierad skrev:paa skrev:Det är inte vem som vann som avgör, och hur.
Nej, det är väl vägen som är målet.
Jag är nog mest nyfiken på Kriterierna, för att se om man vågar/vill vara med...
Bamsefar skrev:celef skrev:jag har nu börjat mitt projekt, måtte tävlingen nu bli av
Bara en stilla undran... Vad för regler följer du ?
Aerob skrev:Händer det något på denna fronten?
Aerob skrev:En liten fråga också: Varför är alla byggtrådarna låsta?
Bamsefar skrev:Det tragiska är att det finns gratis servrar, gratis övervakning och gratis drift inklusive bredbandskapacitet - men det är inte intressant, så vart faktiskt.se skall ta vägen är en bra fråga. Men det är uppenbarligen inte kostnadsrelaterat längre
Bamsefar skrev:Det tragiska är att det finns gratis servrar, gratis övervakning och gratis drift inklusive bredbandskapacitet - men det är inte intressant, så vart faktiskt.se skall ta vägen är en bra fråga. Men det är uppenbarligen inte kostnadsrelaterat längre
aisopos skrev:Vem som helst kan sätta upp en högtalartävling. Det är ju dock skönt att veta från början att det kommer finnas något intresse och tävlande.
Vi kan köra en DIY i Alunda till hösten igen, och köra högtalartävling då.
Återgå till Den Faktiskt.se högtalarutmaningen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster