Det blir primitivt, det blir konarea, det blir bred baffel, det blir slutet... det blir heavy metal!

Aterkommer nar jag fixat svenskt tangentbord!
Moderator: Redaktörer
MP skrev:w8-750c och 28-847 ?
Nwalmaer skrev:Ja just ja, ett namn har dom fått. Om någon är bekant med ett visst online rymd-spel kanske dom känner igen namnen på några av mina högtalare...
Nwalmaer skrev:Jag spelade från andra beta fasen och framåt men har inte tid att sätta mig in i det längre, men satan vilket fräckt spel det är. Många goda minnen fick man... VA mot Evolution, slagen med Fade Union, massakerna i Pure Blind... ja jävlar.
Nwalmaer skrev:
Jag fixade problemet! Hade lött - punkten på helt fel plats, vet inte vad jag tänkte. Vart förmodligen total kortslutning. Tur man kör Behringer!
Nwalmaer skrev:Det känns dock som att resultatet är så pass nära tillverkarens kurva att jag fortfarande kan använda den till filtersimuleringen.
RogerGustavsson skrev:Nja, tillverkarens kurva ser ut att vara mätt med liten upplösning. En önskekurva som ser bra ut i databladet...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 222 gäster