Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:Edit: MagnusÖstberg, Är det något på G i stockholm (hemma hos dig ?)eller är det jag som missuppfattat ?![]()
Adhoc skrev:Naq,
Sedan Skillingaryd-träffen står det ett flak mutöl med ditt namn på, i skuffen på min bil. När ska du hämta dem? Skyndar du dig inte dricker jag upp dem själv, börrrrp!
Annars, var det trevligt i kubik, folket, träffen och pK-högtalarna.
Vee-Eight skrev:Naqref skrev: Då hinner de ner till jul.![]()
Denna bit förstod jag inte...
Naqref skrev:DVD-ai skrev:Edit: MagnusÖstberg, Är det något på G i stockholm (hemma hos dig ?)eller är det jag som missuppfattat ?![]()
Hifimässa som vanligt i Februari och då brukar vi samlas och gå ut och käka på lördagskvällen. Förrförra gången bokade Magnus in oss på en italiensk restaurang i närheten där han bor. De tyckte att det var så trevligt att ha oss där att vi fick komma dit även i år trots att de egentligen hade den stängd för restaurering. Och nu verkar det som om de redan har bokat in oss (normalt är att man som gäst bokar in sig men här är det nästan tvärtom)!![]()
Och ett ställe som gillar sina kunder så bra är ett bra ställe!
DVD-ai skrev:Naqref skrev:DVD-ai skrev:Edit: MagnusÖstberg, Är det något på G i stockholm (hemma hos dig ?)eller är det jag som missuppfattat ?![]()
Hifimässa som vanligt i Februari och då brukar vi samlas och gå ut och käka på lördagskvällen. Förrförra gången bokade Magnus in oss på en italiensk restaurang i närheten där han bor. De tyckte att det var så trevligt att ha oss där att vi fick komma dit även i år trots att de egentligen hade den stängd för restaurering. Och nu verkar det som om de redan har bokat in oss (normalt är att man som gäst bokar in sig men här är det nästan tvärtom)!![]()
Och ett ställe som gillar sina kunder så bra är ett bra ställe!
Ja, jo men va trevligt, känns som att man skulle ta och boka upp sig på den då![]()
Kul att träffa lite forum folk och äta gott, sedan på en så pass trevlig resturang med bra kundservice, så kan det ju inte bli annat än super.
dwarb skrev:Hallå Screen!
Du var en av dem som gjorde det extra kul att vara med! Jag hoppas att din dotter är tacksam för den fina gåvan hon får. Jag hann också språkas med Bomellberg, Gel, Naqref och några till. Jag ska absolut bli mer aktiv på forumet, speciellt som att jag vill fortsätta utveckla mitt DIY-ande.
Håller utkik efter nästa evenemang!
/George
Naqref skrev:Adhoc skrev:Naq,
Sedan Skillingaryd-träffen står det ett flak mutöl med ditt namn på, i skuffen på min bil. När ska du hämta dem? Skyndar du dig inte dricker jag upp dem själv, börrrrp!
Annars, var det trevligt i kubik, folket, träffen och pK-högtalarna.
Oj! Ja de gör ju ingen nytta i din skuff. Är det ok om jag låter lakej-V8 hämtar dom? Då hinner de ner till jul.Tackar återigen för emblemen jag fick.
BertilAlving skrev:Nu går ju inte pK ner till 16 Hz med någon större framgång, detta inlägg har därför i första hand så kallat akademiskt intresse...
MVH
Bertil
mrGaskill skrev:Tjena grabbar. Blir det fler pK?
mrGaskill skrev:Aha, exklusivt.Nåja nu hann bägaren rinna över hos mig. Men jag ska titta in och försöka läsa lyssningsintryck och hur det går med pK. Tack ändå Peter.
mvh
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster