Moderator: Redaktörer

Jocke skrev:Så gulliga ni är här på Faktiskt numera!Det verkar som om jag missat något...
![]()
Tycker det är märkligt att resultatet blir ett annat - i Carlsson - 3-vägaren - ett utvecklingsprojekt (eller vad tråden hette...) angavs av flera vanligtvis välunderrättade källor att baksidan av elementet kunde spela fint uppemot en 1000Hz...
nadifierad skrev:Jocke skrev:Så gulliga ni är här på Faktiskt numera!Det verkar som om jag missat något...
![]()
Tycker det är märkligt att resultatet blir ett annat - i Carlsson - 3-vägaren - ett utvecklingsprojekt (eller vad tråden hette...) angavs av flera vanligtvis välunderrättade källor att baksidan av elementet kunde spela fint uppemot en 1000Hz...
Men gäller det on axis? Rakt fram sitter ju magneten i vägen..
Jocke skrev:nadifierad skrev:Jocke skrev:Så gulliga ni är här på Faktiskt numera!Det verkar som om jag missat något...
![]()
Det sitter ju dessutom en platta på magneten och ändå sägs det funka...^^
Nattlorden skrev:Jocke skrev:nadifierad skrev:Jocke skrev:Så gulliga ni är här på Faktiskt numera!Det verkar som om jag missat något...
![]()
Det sitter ju dessutom en platta på magneten och ändå sägs det funka...^^
Sitter dock placerad något annorlunda än i bild ovan.
Hej, jag heter Martin, och jag har hört att allt över 180 hz, kan man rimligen inte begära av de där!
Användare som besöker denna kategori: Byron och 14 gäster