Moderator: Redaktörer
paa skrev:Jag har några gamla sådana element och kan säga att det blir inget pi60-liknande resultat med dem.
SEAS P21LTS är betydligt bättre i så fall, men det blir liksom inga pi60 av dom heller.
robert293 skrev:vad är felet med dessa seas? felkonstruerade?
paa skrev:Jag har några gamla sådana element och kan säga att det blir inget pi60-liknande resultat med dem.
SEAS P21LTS är betydligt bättre i så fall, men det blir liksom inga pi60 av dom heller.
robert293 skrev:vad är felet med dessa seas? felkonstruerade?
Nattlorden skrev:robert293 skrev:vad är felet med dessa seas? felkonstruerade?
Absolut inte. Bättre än mycket annat. Det är bara vissa som är petiga för att det finns ännu bättre.
Vargen skrev:Jag såg i bytes/skänkes-tråden att du har ett par Seas H534.. P21rex och H534 borde väl kunna bli en bra 2-vägare? Har ett minne av att Hifikit sålde nåt kit med just de elementen som tydligen kunde låta riktigt bra om man skippade den i kitet förekommande 15mm spån-lådan och byggde något stabilare..
Har aldrig hört dem själv, dock..
robert293 skrev:jag har hört pi60s och så fruktansvärt fantastiska var dom inte enl mig så med den jämnförelsen måste ju rex elementen vara rent junk.
Ja, p21rex/dd nog att betrakta som riktig junk för dig om du inte gillade pi60.robert293 skrev:så det du menar är att pi60 spelar snyggre bas oavsett lådkonstruktion till p21rex/dd?
MagnusÖstberg skrev:Ja, p21rex/dd nog att betrakta som riktig junk för dig om du inte gillade pi60.robert293 skrev:så det du menar är att pi60 spelar snyggre bas oavsett lådkonstruktion till p21rex/dd?
Och jag tycker faktiskt dina högtalare är värda bättre kompisar, som har längre slaglängd linjärt.
MagnusÖstberg skrev:Kanske en dum fråga, men på vilket sätt skötte du delningen då, och hur hade du tänkt lösa det nu?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster