Moderator: Redaktörer
Det är ju just det du gjort.asslicker skrev:Att ta hjälp av forum anser inte jag vara fusk, så länge man inte ber någon göra jobbet åt en
asslicker skrev:Att ta hjälp av forum anser inte jag vara fusk, så länge man inte ber någon göra jobbet åt en
DQ-20 skrev:asslicker skrev:Att ta hjälp av forum anser inte jag vara fusk, så länge man inte ber någon göra jobbet åt en
Det handlar inte så mycket om vad du tycker som vad forumets policy säger. (Policy=regelverk)
/DQ-20
asslicker skrev:DQ-20 skrev:asslicker skrev:Att ta hjälp av forum anser inte jag vara fusk, så länge man inte ber någon göra jobbet åt en
Det handlar inte så mycket om vad du tycker som vad forumets policy säger. (Policy=regelverk)
/DQ-20
Det vet jag, men enligt regelverket är det okej att ta hjälp av forumet. Men det är inte okej att fuska.
Min uppgift är att bygga en baslåda. Att få råd och rekomendationer av ett forum är enligt skoluppgiften inte att fuska, så det borde inte trotsa forumets policy, om jag har förstått rätt.
Fusk skulle kunna va att be folk skriva en uppsats åt en/ tipsa vart man kan få tag på färdiga uppsatser. Att fråga människor med kunskap och erfarenhet är väll en av de största vitsarna med ett forum. Också ett mycket bra sätt att lära sig på.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 61 gäster