Perfector skrev:DVD-ai skrev:Men för fasen... Perfector kan du bara ta och lägga dig...
Sluta att skriva en massa nonsens och börja att läsa vad andra skriver !
Intrycket du ger är att du är totalt inkompetent inom området högtalarkonstruktion och att du är en dryg, jobbig och allmänt störande individ...
Om nu detta inte stämmer överens med det intryck du VILL ge, så sluta då upp att skriva nonsens som om det vore en sanning, sluta upp att bete dig som en barnunge och BÖRJA LÄS vad andra skriver samt ta till dig kunskap där du har luckor eller bara välj att inte göra det, men ifrågasätt då inte heller och ralljera dig över svaren...
Du har kommit in i flertalet trådar med en nivå som varit på hög både gällande tollerans och kunskapsmässigt !
Men allt detta har rasat när du inte kan något så enkelt som att läsa vad andra skriver, ifrågasätta utan att vara dryg och bete dig på ett normalt sätt när du uppenbart har fel i en fråga.
Och det var ingen som såg att postade en fråga?
Är toleransnivån så låg här då kanske jag ska hitta annat att göra. Vad beträffar min högtalarkunskaper så vet du ingenting om dom. Du bedömer efter egna intryck och inte efter praktisk prov. Gör som ryssarna gjorde när dom byggde raketer, dom körde fullskaletest och sedan visste dom vad dom gjorde. Så har jag gjort i över 25 år och det har funkat fint.
Exakt det jag skriver, att du framstår som totalt inkompetent och jobbig, dryg !
Så uppfattas du nästan helatiden så fort det blir en disskussion om något...
Kan du inte bara skriva normalt ?!
Det är allt som krävs... det är inte svårt.
Borde inte vara det !
Att jag skrev detta här bara blev så, för att du var här och har missvisande lite med din kommentar i denna tråden att göra, som mest bara var onödig då standarsfilter enbart fungerar om man har ren tur.
Sedan vad du i verkligheten KAN, det vet jag inte... lika lite som du vet om dem testar jag har gjort under mina Hifiresa.
Men sluta att framställa dig som något du då inte anser dig eller vara elelr vill uppfattas som, jag undviker det mycket väl.
Du borde testa du med, sagt i all välmening.
Edit: jag tycker inte att du ska dra någon annan stans, bara att du ska ta det lite lugnare och läsa vad andra skriver och inte ha en "jag vet allt och bäst" attityd när du går in i en disskusion, det skadar enbart och ger ingenting alls tyvärr..