Moderator: Redaktörer
Fjonkalicious skrev:Jag skulle ev. behöva lite sådana passande 5,25 tums element. Volym c:a 1,5-2 Liter kan väl funka. Vet att hifikit har, men dom är för små. Vet ni var det finns på andra ställen eller en annan produkt som också kan användas på detta sätt?
schmutziger skrev:Fjonkalicious skrev:Jag skulle ev. behöva lite sådana passande 5,25 tums element. Volym c:a 1,5-2 Liter kan väl funka. Vet att hifikit har, men dom är för små. Vet ni var det finns på andra ställen eller en annan produkt som också kan användas på detta sätt?
luftfilterkåpor på biltema är det första jag tänker på iaf, eller vad det nu är för något
Fjonkalicious skrev:Optimalt är ju om kåpan i sig har en "flare", dvs en 90 gradig kant som man kan täta med och skruva i.
njoak skrev:Såna där hinkar man sätter ovanpå inbyggda spotlights?
Kalejdokom skrev:Jag räknar nu till 13 förslag än så länge. Bygg en av varje och avgör sedan vilket som blev bäst. Kanske kan du sälja testet till någon konsumenttidning för hemmafixare.
"Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi bygga en högtalare, och till det har jag plockar fram en rostfri bunke, en blomlåda, ett begagnat oljefilter och en salladsskål. Först börjar vi med att..."
Fjonkalicious skrev:Jag skulle ev. behöva lite sådana passande 5,25 tums element. Volym c:a 1,5-2 Liter kan väl funka. Vet att hifikit har, men dom är för små. Vet ni var det finns på andra ställen eller en annan produkt som också kan användas på detta sätt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster