Jag vet inget om de som köpt dina högtalare. De jag känner som hört dem tyckte inte att de lät bra.
Magnus har provat en hel del praktiskt.
Däremot visar du gång på gång att du inte kan så mycket som du tror.
Moderator: Redaktörer
sky_eye skrev:Jag vet inget om de som köpt dina högtalare. De jag känner som hört dem tyckte inte att de lät bra.
Magnus har provat en hel del praktiskt.
Däremot visar du gång på gång att du inte kan så mycket som du tror.
Perfector skrev:MagnusÖstberg skrev:Perfektor - du kan noll och intet om delningsfilter. Inte ens det mest grundläggande.
Det är direkt kontraproduktivt och du gör ALLA som ber om hjälp en riktigt jävla björntjänst med dina inlägg. Ytterligare en tråd som du direkt förstör. Du borde fan få en titel "varning för okunskap".
Kan du inte lägga lite energi på att försöka lära dig åtminstone det mest basala? Börja med "The Loudspeaker Design Cookbook" av Vance Dickasson.
Till trådskaparen:
Du är säkert mycket medveten om att elementkombinationen används i i6 och pi25 (fullrange)?
nu pratar du skit.
Jag har fan byggt filter i över 20 år och alla har funkat klockrent.
Innan du har bekvämat dig med att prova mina sk skitfilter bör du klädsamt hålla käften, det luktar barnvälling ur den.
MagnusÖstberg skrev:Perfector skrev:MagnusÖstberg skrev:Perfektor - du kan noll och intet om delningsfilter. Inte ens det mest grundläggande.
Det är direkt kontraproduktivt och du gör ALLA som ber om hjälp en riktigt jävla björntjänst med dina inlägg. Ytterligare en tråd som du direkt förstör. Du borde fan få en titel "varning för okunskap".
Kan du inte lägga lite energi på att försöka lära dig åtminstone det mest basala? Börja med "The Loudspeaker Design Cookbook" av Vance Dickasson.
Till trådskaparen:
Du är säkert mycket medveten om att elementkombinationen används i i6 och pi25 (fullrange)?
nu pratar du skit.
Jag har fan byggt filter i över 20 år och alla har funkat klockrent.
Innan du har bekvämat dig med att prova mina sk skitfilter bör du klädsamt hålla käften, det luktar barnvälling ur den.
Det går inte att bygga ett filter som du gör om man har några som helst kvalitetskrav där man har högre målsättning än att eventuellt inte spela sönder elementen.
Så länge du inte kan det grundläggande om filterdesign, spelar det ingen roll om du gjort filter i 100 år - det blir inget bra resultat iallafall. Det är bara att löpa det.
sky_eye skrev:Jag tror faktiskt att han är mycket välmenande men ovillig att lära sig något.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster