momotom skrev:En liten, liten uppdatering, eller snarare frånvaro av uppdatering: Tyvärr har det inte hänt just något sedan i somras. Snickeriet har haft mkt jobb, jag och frugan har haft fullt upp, och vi har dessutom varit tvungna att lägga mkt tid på vårat hus. Jag kämpar dessutom med lungproblem, har bara en halv lunga på ena sidan sedan nästan 20 år tillbaka, och allt MDF-damm man sugit i sig i 30 år har nu till sist gjort att jag belönats med diagnosen KOL.
Jag har iaf varit iväg till den trevliga medlemmen RMA, och lyssnat om än lite på vad det är jag håller på med. Gav mersmak. Fick också med mig ett par Bremenbasar hem, som jag tänkte skulle få spela ihop med 51:orna framöver.
Ni är ett par stycken som har velat få lådor tillverkade, och jag vill passa på att be ursäkt att jag ännu inte kunnat lev nga. Ni vet själva vilka ni är, och jag hoppas verkligen att allt blir till det bättre snart.
/Tomas
Vi är nog många här som sliter mer drömmar som inte alltid ryms i vardagen, dessutom känner jag en liten skuld i vissa förseningar så förhoppningsvis skall vi väl alla hitta en sundare balans och få ihop lite projekt så att man kan lyssna lite oxå.
I mitt fall så finns det redan 4,5 carlsson projekt som skall slutföras så ingen ko på isen, jag kommer troligen försöka landa i 2 varianter av OA51 så resten skall så småningom försöka hitta hem till nya ägare.