Moderator: Redaktörer
Svante skrev:Naqref™ skrev:Ja har ni några sådana när ni bygger eller konstruerar?Nattlorden skrev:En whisky skall luftas en minut per år i ålder innan inmundigande.
Hmm, jag undrar om jag skulle vilja ha någon av Nattlordens konstruktioner.
Morello skrev:Svante skrev:Naqref™ skrev:Ja har ni några sådana när ni bygger eller konstruerar?Nattlorden skrev:En whisky skall luftas en minut per år i ålder innan inmundigande.
En whiskey eller en starköl lågpassfiltrerar nervsystemet, vilket är lämpligt vid krävande lödarbete.![]()
Morello skrev:Svante skrev:Naqref™ skrev:Ja har ni några sådana när ni bygger eller konstruerar?Nattlorden skrev:En whisky skall luftas en minut per år i ålder innan inmundigande.
En whiskey eller en starköl lågpassfiltrerar nervsystemet, vilket är lämpligt vid krävande lödarbete.![]()
Jag har fått tillgripa detta trix två gånger under min karriär på grund av excessivt koffeinintag.
Naqref™ skrev: En annan som jag kom på nyss (då det stämmer på mina 3 senaste konstruktioner) är att man ska alltid avstämma lådor vid 27 Hz!Io f s så är den liiiite kategorisk och har lite speciella förutsättningar som att det beror på vilken tonkurva man eftersträvar i ett rum. Men grunden är att man avstämmer till 27Hz och sedan gäller det bara att leta upp ett element som funkar till den avstämningen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 151 gäster