hej,har 2 st gamla elektronikvärlden tidningar , mars 1990 ock mars 1993. Läsarna fick skicka in sina byggen för bedömmning,nån av herrarna på forumet som deltog?
Nej tyvärr,har ingen scanner men ska höra mig för lite.1990 vann en herre vid namn micael andersson,1993 vann frank andersson ock patrik olsson,det är plats 1-5 i båda numren+en massa bilder på andra deltagares bidrag osv.Juryn 1990 bestod av,anders albinsson,bertil hellsten,tord liljedahl,olle mirsch,bengt olwig,1993s jury,bertil hellsten,anders cöster,jan-erik persson,olle mirsch.
Båda gångerna dvs 90 ock 93 vann högtalare baserade på dynaudioelement,skulle va kul om nån här inne var med för det var tydligen väldigt många som hade skickat högtalare till tävlingarna,det är ju bilder i båda tidningarna på placering 1-5+en massa andra bilder på folks byggen.
Var det inte en ScanSspeak med kevlarkon i en av vinnarna?
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Nix,dom i tidningen var mkt mindre,hade glömt av dessa tidningar tills jag hittade på dom idag,skulle va kul om nån härinne varit med tycker jag,men det är ju ett tag sen som sagt.Mvh