Moderator: Redaktörer
DIRAVI skrev:Amerikaner är lite bortskämda med "bolt on" lösningar, själv skulle jag nog inte kalla det för DIY att köpa en färdig låda och skruva i elementen. Det är lite mer IKEA över den typen av lösningar.
Ragnwald skrev:R1T, ta kontakt med denna Kines .
Minimum 10 lådor som fraktas med båt till en spottstyver.
attah skrev:DIRAVI skrev:Amerikaner är lite bortskämda med "bolt on" lösningar, själv skulle jag nog inte kalla det för DIY att köpa en färdig låda och skruva i elementen. Det är lite mer IKEA över den typen av lösningar.
Menar du på fullaste allvar att man inte måste modifiera IKEAs prylar...?![]()
R1T:
Mer exakt vilken sorts högtalare är det du tänker bygga förresten?
soundbrigade skrev:Jag har ett par lådor du kan överta. Ca 20 liter för trevägssystem.
Kaffekoppen skrev:Det skulle vara kul att ta fram riktigt fina lådor till tex skruttens högtalare. Många gillar ju att löda och montera, men har ine utrymme för att snickra - och inte verktygen.
Det är synd att inte Hifikit har lådor med samma kvalitét som tex parts-express..
RogerGustavsson skrev:Danmark gör väldigt många högtalarlådor, åtminstone är det flera fabriker där som förser Europamarknaden. John Larsen har kanske koll på var man kan få tag i lådor? Är Hifi-Kits lådor dåliga överlag eller är det just de enkla billiga lådorna som inte håller måttet?
Kraniet skrev:vad är det för låda och finish du söker?
skrutten skrev:Kraniet skrev:vad är det för låda och finish du söker?
Där har du en nisch Kraniet
Användare som besöker denna kategori: Froggy och 29 gäster