OlA und Nq moddar (sönder?) en överreklamerad vinylspelare

Hemmapulare debatterar lämpligen i detta forum.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
profbd
Inaktiverad

Inläggav profbd » 2009-04-14 21:07

och var är bilderna herr steindel?
:lol:
jag tänkte att jag skulle spara dom på photohinken men samtidigt ville jag ju ge peter ett kryphål 8O
"Lasse spikade fast pungen på väggen - Det borde finnas varningar på hammaren"

Användarvisningsbild
petersteindl
Der Eiermann

Inläggav petersteindl » 2009-04-14 22:52

profbd skrev:och var är bilderna herr steindel?
:lol:
jag tänkte att jag skulle spara dom på photohinken men samtidigt ville jag ju ge peter ett kryphål 8O

Poff, borta 8) Jag är faktiskt inte så förtjust i att andra går in i min personliga mapp och lägger ut mina bilder utan att jag ens har blivit tillfrågad :x Proffan, jag ser det som intrång i min personliga integritet :evil: Jag hoppas att det inte händer igen.

Jag vill helst själv bestämma över mina bilder och mina inlägg. Som jag ser det är det texten till mina bilder som ger bilden dess speciella karaktär och historiska innebörd. Bilden förlorar sin charm och sitt sammanhang då man ser den utan min text.

MvH
Peter
VD Bremen Production AB + Ortho-Reality AB; Grundare av Ljudbutiken AB; Fd import av hifi; Konstruktör av LICENCE No1 D/A, Bremen No1 D/A, Forsell D/A, SMS FrameSound, Bremen 3D8 m.fl.

Användarvisningsbild
profbd
Inaktiverad

Inläggav profbd » 2009-04-14 23:37

Poff, borta Cool Jag är faktiskt inte så förtjust i att andra går in i min personliga mapp och lägger ut mina bilder utan att jag ens har blivit tillfrågad Mad Proffan, jag ser det som intrång i min personliga integritet Evil or Very Mad Jag hoppas att det inte händer igen.

jo jag tänkte lite så med det var därför jag inte spärrade vägen med photobucket
men privat? på internet?
lite elakt/busigt var det av mig det medges

nag går det att spärra sådana tilltag med lösenord?
"Lasse spikade fast pungen på väggen - Det borde finnas varningar på hammaren"

Användarvisningsbild
bassman

Inläggav bassman » 2009-05-12 18:04

Bump!

Är nyfiken, hur går det för Ola med moddningen, eller det som är kvar av Linn-spelaren? 8)

Användarvisningsbild
housemicke

Inläggav housemicke » 2009-06-14 16:58

bassman skrev:Bump!

Är nyfiken, hur går det för Ola med moddningen, eller det som är kvar av Linn-spelaren? 8)

jag bumpar också.
Dom flesta konversationer är i själva verket monologer som framförs i närvaro av ett eller flera vittnen.

nu med adekvat domestisk vokabulär disponibel.

/ din rasp i röven

Användarvisningsbild
Michael
LEDaren

Inläggav Michael » 2009-06-14 19:08

Med tanke på de verktyg som Ola använt senaste dagarna, så får vi hoppas att han inte gott lös på skivspelaren :)

OlA-68
Mr. Muzic

Inläggav OlA-68 » 2009-06-15 07:32

spelaren is kicking den låter hur bra som helst jag hade den med på diymässan i gbg och sedan dess har den funkat 8)
jag får inte ut ngt av att vara bland dem som inte förstår mig

Föregående

Återgå till DIY-forum