Moderator: Redaktörer
skrutten skrev:Börjar kännas vid inkopplingsångesten redan, dvs när jag gömmer mig under bordet och stoppar in kontakten i vägguttaget första gångenoch blir
eller
![]()
skrutten skrev:Börjar kännas vid inkopplingsångesten redan, dvs när jag gömmer mig under bordet och stoppar in kontakten i vägguttaget första gångenoch blir
eller
.
lazyworm skrev:Tjenare!
Jäkligt coolt steg, jag är grymt nyfiken på dina intryck av det.
Tyvärr så tror jag inte att du kan lägga transformatorerna så att dom minimerar varandra åt ett visst håll (där ditt steg ligger)
utan lägger du dom på var sida om steget kommer det bara innebära att det blir en maxpunkt mellan dom.
Det ända vettiga är nog att lägga dom en bit ifrån kretsarna och eventuellt skydda med en liten låda i något bra material (Aluminium?)
manw skrev:not 12 på sidan 4
Ja, där var den!finns det isolerbrickor som passar dessa kretsar på exvis ELFA? Det står TO220, men kapseln är ju minst dubbelt så bred vad jag kan se av databladet!
Har ELFA dessa? Har inte letat ännu.
edit: Va f.n. är det med den här "quote mojen" funkar klockrent på DIY-forum, men inte här för mig tydligen
manw skrev:edit: Va f.n. är det med den här "quote mojen" funkar klockrent på DIY-forum, men inte här för mig tydligen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 66 gäster