Moderator: Redaktörer
olof skrev:Halloj
Jag hade tänkt att handla mig ett par AE TD15M med apollo motor. Någon mer som är intresserad av handla därifrån. Min tanke var att vi kanske kunde få ner priset något liksom priset på frakten kanske blir lite lägre.
Någon?
olof skrev:Jag hade tänkt mig ett litet projekt med SEOS-15 parat med B&C DE250 (som jag redan beställt). Sitter på ett par B&C 15pe40 som jag först tänkt att nyttja. Nackdelen med dessa är tämligen begränsad basförmåga vilket innebär att man måste nyttja separat bassystem. Efter att ha kikat runt på alternativ föll jag för AE's eftersom det gav mig möjlighet att få en fullregisterhögtalare men troligtvis också ett bättre mellanregister. Planen är att nyttja ett par MiniDSP som filter kopplade på decoderingången till min AVR(och då få volymkontrollen på köpet samtidigt som jag bara behöver en cd innan MiniDSP:n).
Skulle man behöva något i botten blir det antingen mina befintliga 4 x exodus tempest X2 (sluten låda 125liter) alternativt nån rolig låda på mina Volt r3853 (kanske horn för att matcha känsligheten).
Har åkt ino så länge nu och jag känner att jag skulle vilja plocka upp byggandet igen. Har redan börjat pula på ett par prototyplådor för att kunna mäta upp härligheten i men som sagt, det saknas ett par basar
MagnusÖstberg skrev:Skall jag ringa och gnälla hos dom, har du nått ärendenummer?![]()
Killarna har det tufft som du nog vet...
Inga. Det är en annan modell avsedd för basåtergivning som huserat i de lådorna.Aerob skrev:Komorok skrev:B1220 H524 D480 mm
De är hjulförsedda och inte världens snyggaste lack, men då har du iaf
lådor som fungerar tills du byggt egna.
Hur många TD15M har det suttit i en dom lådorna?
olof skrev:Pb15-4 heter den om jag förstått det hela rätt.
Komorok: det var vänligt, jag får se om bilen är stor nog. Kör vi på det så kan jag väl iaf köpa en kasse god öl så du har något igen för besväret ätt slå ihop dem
MagnusÖstberg skrev:Inga. Det är en annan modell avsedd för basåtergivning som huserat i de lådorna.Aerob skrev:Komorok skrev:B1220 H524 D480 mm
De är hjulförsedda och inte världens snyggaste lack, men då har du iaf
lådor som fungerar tills du byggt egna.
Hur många TD15M har det suttit i en dom lådorna?
olof skrev:...Nån som vet var man smidigt kan få sin Behringer ecm8000 kalibrerad?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 51 gäster