med reservation att inte moderatorerna gillar sånt här på forumet?
Bytte topic. /hali
Moderator: Redaktörer
Vee-Eight skrev:Haffe:
Jag är intresserad av ett antal 62ct-diskanter, så jag är intresserad av gruppköp.
edit: jag är nog intresserad av baselementen också.Men de skall bli till ngt helt annat.
haffe skrev:Blev det något av gruppköpet? Jag har ett intresse av att få igång ett gruppköp på elemeneten till EPS-1, så jag går och funderar på om det kan gå att samordna. Efter lite mailande med Madisound verkar det somom den kritiska punkten för att få rabatt är 10 st element för övrigt. Så finns det fortfarande något intresse?
NoMoreMrRegistryMan skrev:haffe skrev:Blev det något av gruppköpet? Jag har ett intresse av att få igång ett gruppköp på elemeneten till EPS-1, så jag går och funderar på om det kan gå att samordna. Efter lite mailande med Madisound verkar det somom den kritiska punkten för att få rabatt är 10 st element för övrigt. Så finns det fortfarande något intresse?
Vad skulle priset bli då?
Ev är jag road av 2 eller 4 Bas + Diskant.
haffe skrev:NoMoreMrRegistryMan skrev:haffe skrev:Blev det något av gruppköpet? Jag har ett intresse av att få igång ett gruppköp på elemeneten till EPS-1, så jag går och funderar på om det kan gå att samordna. Efter lite mailande med Madisound verkar det somom den kritiska punkten för att få rabatt är 10 st element för övrigt. Så finns det fortfarande något intresse?
Vad skulle priset bli då?
Ev är jag road av 2 eller 4 Bas + Diskant.
Det här är priserna jag har fått av Madisound.
nht1259
$84.00 each
peerles ct 62
$9.41 each
vifa TC14WG49
$16.52 each
På detta tillkommer moms+frakt+ev. tull.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 59 gäster