Moderator: Redaktörer
celef skrev:HolographicAudio™ skrev:Nattlorden skrev:celef skrev:synd att så få svenska tillverkare tar ut svängarna, allt ska vara så nyktert och dödstråkigt, gäsp!
Ibland alla fula överdesignade highend-steg, är det inte att ta ut svängarna att våga vara nyktert och dödstråkigt?
Perfektion är inte när man inte kan lägga till något mer, utan när man inte kan ta bort något mer. (Antoine de saint Exupery)
till nattlorden och ha:
det ni skriver är jätteschysst om man verkligen utför formen på ett sådant sätt, till 100%
DVD-ai skrev:Så den blå lysdioden är ett måste... ?!
DVD-ai skrev:Så den blå lysdioden är ett måste... ?!
Synd att ni inte också valde samma rundning av hörnen som på övriga produkter i sortimentet.HolographicAudio™ skrev:Nåja, om man skall vara riktigt krass så kanske man skulle kunnat (byta material och) minska frontens tjocklek till 6mm i stället för 8mm, men vi valde det sistnämnda för att harmonisera med våra övriga produkter.
Alexi skrev:Synd att ni inte också valde samma rundning av hörnen som på övriga produkter i sortimentet.HolographicAudio™ skrev:Nåja, om man skall vara riktigt krass så kanske man skulle kunnat (byta material och) minska frontens tjocklek till 6mm i stället för 8mm, men vi valde det sistnämnda för att harmonisera med våra övriga produkter.
Åtminstonde om det står AV framför.Ragnwald skrev:NiklasF skrev:Har han inte bara kört med Marantzen som försteg ...
Marantz7005 är ett biffigt bioförsteg.
DQ-20 skrev:En signal för det säkra
HolographicAudio™ skrev:celef skrev:HolographicAudio™ skrev:Nattlorden skrev:celef skrev:synd att så få svenska tillverkare tar ut svängarna, allt ska vara så nyktert och dödstråkigt, gäsp!
Ibland alla fula överdesignade highend-steg, är det inte att ta ut svängarna att våga vara nyktert och dödstråkigt?
Perfektion är inte när man inte kan lägga till något mer, utan när man inte kan ta bort något mer. (Antoine de saint Exupery)
till nattlorden och ha:
det ni skriver är jätteschysst om man verkligen utför formen på ett sådant sätt, till 100%
Jag skulle nog vilja påstå att vi har utformat AMP TwentySeven enligt ovanstående citat till 100%. Alla ingående komponenter och mekanisk uppbyggnad mm fyller ett syfte. Jag kan faktiskt inte komma på en enda komponent, plåtdetalj eller annat som kan utformas på ett annat sätt utan att försämra produktens prestanda. Maximal prestanda för pengarna har varit det givna målet vid produktframtagningen.
Nåja, om man skall vara riktigt krass så kanske man skulle kunnat (byta material och) minska frontens tjocklek till 6mm i stället för 8mm, men vi valde det sistnämnda för att harmonisera med våra övriga produkter.
DVD-ai skrev:Jag tycker att röd är mycket bättre än blå, dom blå dioderna liksom "skär i skallen" på en...
Jag gillar dom inte alls... Jag har stängt av eller tejpat för alla dioder på min elektronik
Men just blå, dom måste liksom elimineras för dom kan jag inte leva med...
Ragnwald skrev:DVD-ai skrev:Jag tycker att röd är mycket bättre än blå, dom blå dioderna liksom "skär i skallen" på en...
Jag gillar dom inte alls... Jag har stängt av eller tejpat för alla dioder på min elektronik
Men just blå, dom måste liksom elimineras för dom kan jag inte leva med...
Ingen fara om man har rent mjöl i påsen.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 220 gäster