Tack för din förklaring Peter.
Moderator: Redaktörer
-Martin- skrev:Vilket element var det som användes i LTS-artikeln? Var inte det orginalelementet? Jo det var det. Och det var nog detta element som de flesta var inriktade på i sina egna byggen. Resultatet blev ju som bekant väldigt bra. Varför då sätta igång denna modifieringsprocess? Det är inte utan att man blir lite fundersam vad som ligger bakom...
Man undrar också hur många element som uppmätts för att komma fram till det statistiskt "säkra" fs-värdet på 160 Hz (som ju i verkligheten är 140 Hz om man tittar på plotten)
Isvan of Sonido skrev:So, it`s sort of a grop buy then... that sounds great, Magnus! .... I guess we will be able to surprise you with something that you will like. ..
The website will be finished in a matter of weeks))) I swear! Just have
always smthing to do that distracts all the time... my father started to
"experiment" with computers (Oh God, F***!!!) , just because his windows gave up on him... now I had two weeks of bullshitting around with computers , building up from scratch, etc.. which I reeeeally love, do I have to mention that?
rikkitikkitavi skrev:är det inte lättare att starta en ny tråd där man endast anmäler intresse?
och i denna tråden fortsätter diskussionen?
Alexi skrev:Jag tror att om alla turer gott ut så hade det sätt ut som med Carlsson:
-Nu är det klart!
-Nej det hände inget
-Nu är det klart!
-Nej det hände inget
-Nu är det klart!
osv.
Det hade bara skapat mer ilska och frustration under vägen.
Min ståndpunkt har varit att ingen ide att ge några förhoppningar, innan något är klart. Vilket jag fortfarande känner var rätt beslut. Jag tror att om eller när detta blir av, att intresset kommer vara stort. Runt 1000st element tror jag är rimligt, några kommer hoppa av, andra tillkomma. Men behovet av en riktigt bra och billig surroundhögtalare är stort, för oss som vill ha fler än 2st.
Peter, kan du komma med en minimisiffra vi behöver komma upp i för att detta ska kunna säkerställas, så kan jag starta ett konto där folk frivilligt får betala in i förskott så att vi iaf. kan säkerställa minimikvantitet.
Erik_Johansson skrev:Jag är fortsatt med sålänge det satta maxpriset hålls.
/Erik
Vee-Eight skrev:Erik_Johansson skrev:Jag är fortsatt med sålänge det satta maxpriset hålls.
/Erik
Samma här. För egen del ser jag gärna att det rullar igång i höst, då jag har mer tid att bygga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 236 gäster