nuffe skrev:Du är iallafall inte rädd för att testa! Och vet när du ska lägga ner, det kan vara nog så svårt....
Säger som KentLindqist: tack för underhållningen![]()
Henrik
Även jag är böjd att hålla med.
Vad händer nu?

Moderator: Redaktörer
nuffe skrev:Du är iallafall inte rädd för att testa! Och vet när du ska lägga ner, det kan vara nog så svårt....
Henrik
solhaga skrev:Så jag slutar här; det blev ju i alla fall en funktionsmodell.
EmuMannen skrev:solhaga skrev:Så jag slutar här; det blev ju i alla fall en funktionsmodell.
Sjukt kul att ta del av projektet. Att veta när man skall släppa taget ser jag som en styrka. Ser fram emot nya framtida projekt.
NADifierad skrev:nuffe skrev:Du är iallafall inte rädd för att testa! Och vet när du ska lägga ner, det kan vara nog så svårt....
Henrik
Vad händer nu?
solhaga skrev:NADifierad skrev:nuffe skrev:Du är iallafall inte rädd för att testa! Och vet när du ska lägga ner, det kan vara nog så svårt....
Henrik
Vad händer nu?
Jag har precis fått femfärgsuppgraderingen till min Prusa i3 Mk3, så det blir till att bygga ihop det och trimma in det. Och leka en hel del med det givetvis.
Men framför allt så skall jag lyssna på musik; det glöms lätt bort när man är i byggtagen (liksom att vattna sina gröna växtdiffusorer).
Sedan har jag ju material för en uppsättning SLAM! till...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 28 gäster