Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Hur gick det för Per Carlin - slutfört?
Morello skrev:Vad har du likriktarröret till?
Flint skrev:Nu ska jag be att få en synnerligen subjektiv recension av er som har byggt denna förstärkare.
Hur låter den?
Är den musikalisk?
(Ni som inte förstår frågan behöver inte reagera och/eller protestera. Ni kommer aldrig att förstå den i alla fall)
Bill50x skrev:Flint skrev:Nu ska jag be att få en synnerligen subjektiv recension av er som har byggt denna förstärkare.
Hur låter den?
Är den musikalisk?
(Ni som inte förstår frågan behöver inte reagera och/eller protestera. Ni kommer aldrig att förstå den i alla fall)
Själv använder jag uttrycket "förmedlar musikalitet" så man slipper diskussionen om huruvida en apparat kan vara musikalisk eller inte. Precis som att en AI-robot inte har känslor...
Kul att du är här igen, Flint!
/ B
Flint skrev:Bill50x skrev:Flint skrev:Nu ska jag be att få en synnerligen subjektiv recension av er som har byggt denna förstärkare.
Hur låter den?
Är den musikalisk?
Själv använder jag uttrycket "förmedlar musikalitet" så man slipper diskussionen om huruvida en apparat kan vara musikalisk eller inte. Precis som att en AI-robot inte har känslor...
Kul att du är här igen, Flint!
/ B
Tack! Ja, "förmedlar musikalitet" är ett mer diplomatiskt uttryck, det kan jag hålla med om.
radelius skrev:Jag bytte 47k motståndet som sitter i serie med mute trissan till 10k och då drar bägge reläerna.
PerCarlin skrev:radelius skrev:Jag bytte 47k motståndet som sitter i serie med mute trissan till 10k och då drar bägge reläerna.
Fick du även med denna ändring? Det tog mig ganska lång stund innan jag fattade varför det strulade med mute när både RIAA och försteg var inkopplat.
Morello skrev:Det kan vi lösa. Någon mer som önskar köpa kraftkort version C?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster