Moderator: Redaktörer
Chopha skrev:Men nästa gruppbeställning...
slammer87th skrev:Jag tror fortfarande att det finns många fler som är intresserade av Mupps både "orginal" (BR) och slutna.
2-ch skrev:Hur som helst vill jag tacka en trevlig prick (som ville ge mig två för priset av en) Chopha för det här initiativet.
Anders_A skrev:Jag har inte lyckats ta mig iväg för att hämta mina ännu, men jag är supernyfiken på dem!
Jag ska se till att komma iväg i helgen, hoppas du är hemma då.
Chopha skrev:Anders_A skrev:Jag har inte lyckats ta mig iväg för att hämta mina ännu, men jag är supernyfiken på dem!
Jag ska se till att komma iväg i helgen, hoppas du är hemma då.
Hmmm... kan ske att jag är borta i helgen.
Ring innan du åker från stugan så håller jag mig hemma om jag inte hunnit mig iväg!
Chopha skrev:Ang. en ytterligare beställning så har jag tänkte ringa snickeriet igen och höra hur mycket de har att göra i framtiden. Om de har en lucka kanske de kan ta på sig att slänga ihop ett par till inom några veckor!
2-ch skrev:slammer87th skrev:Jag tror fortfarande att det finns många fler som är intresserade av Mupps både "orginal" (BR) och slutna.
Jo det kan jag lova.
Är glad att jag hoppade på gruppköpet i tid så att jag har dom jag behöver just nu.
Men mupps kan ju så mycket mer. 6-7 till skulle inte skada framöver![]()
Hur som helst vill jag tacka en trevlig prick (som ville ge mig två för priset av en) Chopha för det här initiativet.
Stranne och Empa! Tja... Vad ska jag säga? Känn er blåsta
Nu har jag hämtat era lådor, men jag tror jag behåller dom
Int vet väl ni varsh jag bo å sånt eller
Nu känner jag mig än mer sniken som inte betalar royalty till Anders.
All heder åt honom! Glöm inte det.
talibankocken skrev:Skiljer sig ljudet mellan bs & slutet eller är det bara formen ?
Stranne skrev:Jag får väl helt enkelt hoppa på nästa vända...
Chopha skrev:Ja just det, du talade om att fräsa upp på elementhålets insida.
Uppstår det turbulens eller dyl. runt elementet om man inte gör så?
Isoleringen lyfte jag upp med krokar jag böjt till av ståltråd.
Hur viktigt är det att den är dikt an mot magneten och inte kabinettets baksida? Är det motiverat att pilla runt och fixera isoleringen i mitten av lådorna?
/Christopher
Anders_A skrev:Kör ni med filtret som finns beskrivet här, eller är det raka rör som gäller?
Rekommenderar starkt filtret. Jag använder 2,5 ohm som resistor.Anders_A skrev:Kör ni med filtret som finns beskrivet här, eller är det raka rör som gäller?
Chopha skrev:Om någon känner sig manad att ta hand om detta så får ni hojta till, så styr jag upp så att du får kontakt med rätt person på snickeriet. Hojta!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster