Moderator: Redaktörer
ChrioN skrev:Pluggade in batterina, och brummet försvann. Eller ja, alla problem försvann.
Nu fattar jag också vad "problemet" med denna stärkare är. Den har inte tillräckligt mycket kräm i utgången. Det konstiga är ju att det var ASHÖGT innan. Någon som förstår detta fenomen?
ChrioN skrev:Det dumma är att batterier får inte plats i själva lådan. vet någon en liten billig låda man kan ha vid sidan om, som huserar batterierna?
ChrioN skrev:Vem jag är? Jag är mycket, specifiera dig.
Flint skrev:ChrioN besitter stor spännvidd. Från polyproppisar i hörlursförstärkare för nybörjare till Neve-moduler och Neuman u87. Steget är betydande.
Jag följde bara ditt eget språkbruk. Gjorde en personlig anpassning till din roll. Visade respekt men om det är fel så ska jag genast anpassa mig.ChrioN skrev:Jag är producent, och har en studio. Men elektronik, det kan jag inte. Men varför göra narr av mig? Man är väl inte proffs efter några veckor. Kanske skulle jag sagt polypropylen?
ChrioN skrev:OT Vart tog sommarvärmen vägen?
ChrioN skrev:Förvisso, det är vi klena nordbor som inte klarar av värmen.
ChrioN skrev:Hur tror ni att high gain-versionen ser ut?
ChrioN skrev:Hur tror ni att high gain-versionen ser ut?
ChrioN skrev:Flint skrev:ChrioN skrev:Grado ra1 HG är en version med lite högre volym. Tror dom har bytt ut motstånden.
Testa med att ta bort dom helt. Det borde ge drag i hörselgångarna.
Denna tråd blir bara mer och mer seriös
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Froggy och 69 gäster