Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Kloka ord, det borde jag ha tänkt på!Både du och Naqref, behöver få ut något ur detta för det ska bli rättvist ni har ju lagt ner massor av tid på detta och jag kom på i natt, att jag kanske själv riskerar att bli utan eftersom jag vill utjämna antalet beställning till så jämnt som möjligt. Så vi lägger på en 5:a till på varje så kan jag ta extra som reserv för ev. trasiga element etc. och ett litet bidrag till er två!Maarten skrev:En liten synpunkt: Jag hade, om jag var du, lagt på åtminstone ytterligare 5:-/element för att ha lite marginal i alla transaktioner.
Dessutom är det en del jobb med administration (kontokoll, ompackning, mailning, ev returer eller avhopp etc) och den som gör detta bör också få en liten slant över för jobbet. En del av ev överskott kan gå till Naqref som tack för hjälpen med design och mätningar, antingen i form av en peng eller några element (vad han nu föredrar?).
Dessa få kronor extra är inte mycket för varje enskild person, men för den som håller ihop det hela (Alexi?) blir det ett gott tack för hjälpen.
Förstås bara mitt synsätt.
Jag antog att du tidigare menade att jag skulle ta över, missförstod jag?
Xor skrev:Ni som har lekt med detta element lite granna:
Vad tror ni om detta som en sniklösning tillsammans med piP som hembio? Kan de matcha skapligt spridningmässigt/tonalt eller blir det skit av det hela?
The-Master skrev:Xor skrev:Ni som har lekt med detta element lite granna:
Vad tror ni om detta som en sniklösning tillsammans med piP som hembio? Kan de matcha skapligt spridningmässigt/tonalt eller blir det skit av det hela?
Vad kan en "lämplig" lådvolym (så liten som möjligt) och form till denna kombo vara (skall monteras fast på väggen)???
Tänkte försöka ha dom färdiga tills elementen kommer...
Alexi skrev:Sen har vi förhoppningsvis en mycket trevlig överraskning i juni som jag tror kommer leda till mycket stor tillströmning av beställningar
Det är ju inte klart ännl1970 skrev:Alexi skrev:Sen har vi förhoppningsvis en mycket trevlig överraskning i juni som jag tror kommer leda till mycket stor tillströmning av beställningar
Men men, nu blir jag ju nyfiken, vad är det, vad är det??
Alexi skrev:Vi börjar redan så sakta, men säkert närma oss 400st och då har vi än så länge inte gått ut till de andra forumen eller läsarna i Molt.
Sen har vi förhoppningsvis en mycket trevlig överraskning i juni som jag tror kommer leda till mycket stor tillströmning av beställningar
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 234 gäster