Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:Herrar Mösten eller UrSv: Då jag är i Australien undrar jag om någon av er kan lägga ut för mig så länge? Jag är inte tillbaka i Svecia förrän 21 januari.
/Jonas
UrSv skrev:Dartman skrev:Herrar Mösten eller UrSv: Då jag är i Australien undrar jag om någon av er kan lägga ut för mig så länge? Jag är inte tillbaka i Svecia förrän 21 januari.
/Jonas
Jag löser det dvs "Dartman har Swishat"...
För övrigt kanske förstaposten kunde kompletteras med telefonnumret för Swish så slipper man leta?
Michael skrev:Oj, denna tråd har jag missat. Om det finns möjlighet så skulle jag gärna vilja köpa ett set, i Valchromat.
Om jag förstått rätt så är det två skivor. Den mindre är bara en hylla. Den är inte viktig för mig, kan skippa den eller ta den ofräst.
Den stora skivan; Kommer allt fräsas i ett svep, även skivans ytterkontur runt om? Detta så att allt blir parallellt/vinkelrätt.
//Michael
Michael skrev:Tack, men nu är jag lite osäker p.g.a. ovanstående inlägg. Var det någon annan innan mig, eller fick jag ett set?
//Michael
paa skrev:Visst kom min betalning in i går kväll?
matssvensson skrev:1000 kr swishat just nu. Hoppas det var rätt belopp för själva bänken.
Eventuell frakt är jag fortfarande osäker på. Oklart för mig var de tillverkas och jag bor som sagt i Stockholm. Samfrakt med någon annan beställare i samma område? PM gärna om det går att ordna.
mvh, mats
Adhoc skrev:Betalning gjord med Steampunkswish (Hämtar mina skivor istf för frakt)
UrSv skrev:För de som vill ha sin/sina skiva/skivor till Linköping så PMa mig (jag antar MÖ, Dartman åtminstone) då jag hämtar på plats i Olsfors (eller var det nu blir). Jag kan självklart även ta med mig till folk som hellre vill att de står i Linköping än Boråstrakten om man t.ex. passerar förbi nån gång.
Nej, det känns inte så intressant. Tråkigt snickarn har så begränsad tillgång på material.Evil_Homer skrev:Om nu inte Michael skulle vara med på ett set som inte är i Valchromat då?
Evil_Homer skrev:Modellen av dessa dogs verkar intressanta, ena sidan på dom lägre dogsen är släta och går helt i linje med den delen som går ner i bordet.
Samt att dom längre dogsen är helt släta utan någon fläns.
Verkar rätt så komplett om man kör den ett sådant ihop med ett par "knobs"[ YouTube ]
Michael skrev:Nej, det känns inte så intressant. Tråkigt snickarn har så begränsad tillgång på material.Evil_Homer skrev:Om nu inte Michael skulle vara med på ett set som inte är i Valchromat då?
PS. Jag sökte lite snabbt på dogs och det verkar finnas två storlekar. 19,9 till 20,0 hål och 20,0 till 20,1 hål. Hoppas alla ni vet vilket ni tänker använda.
//Michael
mawes skrev:Evil_Homer skrev:Modellen av dessa dogs verkar intressanta, ena sidan på dom lägre dogsen är släta och går helt i linje med den delen som går ner i bordet.
Samt att dom längre dogsen är helt släta utan någon fläns.
Verkar rätt så komplett om man kör den ett sådant ihop med ett par "knobs"[ YouTube ]
Det där ser ju riktigt bra ut, har du sett någonstans man kan köpa sådana knoppar?
Michael skrev:Nej, det känns inte så intressant. Tråkigt snickarn har så begränsad tillgång på material.Evil_Homer skrev:Om nu inte Michael skulle vara med på ett set som inte är i Valchromat då?
PS. Jag sökte lite snabbt på dogs och det verkar finnas två storlekar. 19,9 till 20,0 hål och 20,0 till 20,1 hål. Hoppas alla ni vet vilket ni tänker använda.
//Michael
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 251 gäster