Vägen dit var ju lite krokig emellanåt men då är det nästan ännu skönare när man till slut är i hamn!
Hoppas nu du kan låta bli filtret.....ett par veckor åtminstone

Moderator: Redaktörer
AndersD skrev:Gratulerar till ett par fina högtalare!
Vägen dit var ju lite krokig emellanåt men då är det nästan ännu skönare när man till slut är i hamn!
Hoppas nu du kan låta bli filtret.....ett par veckor åtminstone
Eri skrev:nadifierad skrev:De blev förbaskat snygga!![]()
Hade det gått att skarva Reflexröret med en Skjutmuff (Pvc avloppsdel)?
Ingen aning. Vet inte vad en skjutmuff är. Men jag litar på att silvertejpen håller.
nadifierad skrev:Eri skrev:nadifierad skrev:De blev förbaskat snygga!![]()
Ingen aning. Vet inte vad en skjutmuff är. Men jag litar på att silvertejpen håller.
Det gör den säkert.( Skjutmuff är en skarv för avloppsrör. Den saknar invändig stoppkant, så rören som skarvas möts kant mot kant.)
Eri skrev:nadifierad skrev:Eri skrev:nadifierad skrev:De blev förbaskat snygga!![]()
Det gör den säkert.( Skjutmuff är en skarv för avloppsrör. Den saknar invändig stoppkant, så rören som skarvas möts kant mot kant.)
Det ju inte säkert att en sån där skjutmuff skulle passa eftersom det basreflexrör jag använder är koniskt, avloppsrör är ju helt raka.
AndersD skrev:Eri skrev:nadifierad skrev:Eri skrev:nadifierad skrev:De blev förbaskat snygga!![]()
Det ju inte säkert att en sån där skjutmuff skulle passa eftersom det basreflexrör jag använder är koniskt, avloppsrör är ju helt raka.
Ja, det skulle nog bli lite vingligt.
Gaffatejp funkar i alla lägen........och skulle det inte funka har man använt för lite!
brumel skrev:Kalasfina högtalare! Färgkombinationen duvblå och lackad bok blev verkligen snygg och matchar så bra med elementen.
Kraniet skrev:väldigt fina högtalare och ett koncept jag kommer replikera själv.
dock skulle jag försöka fixa på något sätt så att diskantplattan inte syns. För mig skär det sig lite estetiskt när diskanten är större än mellanregister.
tvett skrev:Finns det en byggtråd till cdn? Hittar inte.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Froggy, Google [Bot] och 18 gäster