Moderator: Redaktörer
rajapruk skrev:Kul att det spelar nu, tummen upp!
nuffe skrev:Härligt!!! Antar att du är i ljud nirvana nu. Snyggt dipol bygge![]()
Henrik
nuffe skrev:Ska försöka komma o lyssna. Ska bli kul!
Henrik
i skrev:Nästan lite besviken att det är färdigt...
Hade sett fram emot en lång intressant utvecklingsverksamhet.
i skrev:
(Men det är naturligtvis roligt att det finns ett färdigt resultat. Undrar hur det låter I jämförelse med andra högtalarprinciper.)
solhaga skrev:HenrikE skrev:Det är en bit att åka från Lund men jag är jättesugen på att komma. Hojen behöver rulla liteVilken tid hade du tänkt?
Tja, säg mellan tio och fyra. Men det går tidigare eller senare om det skulle passa bättre.
HenrikE skrev:Riktigt kul demo! Tack för att vi fick komma och lyssna! Det var väl värt totalt 54 mil körning. Solhaga hade väl hoppats på förslag på förbättringar, men det var minsann inte lätt att hitta något att klaga på. Jag lyckades inte i vart fall. Det var imponerande hur oansträngt systemet spelar, det spelades hyggligt högt emellanåt men det kändes ändå som att det fanns massor kvar att ta av. Musiken presenteras på ett väldigt levande och engagerande sätt. Det blir väldigt kul att lyssna, jag hade gärna suttit kvar fortfarande om jag inte hade behövt köra hemåt
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 4 gäster