Moderator: Redaktörer
Illuminatus skrev:Äntligen! Beijer ringde upp mig och sa att bitarna var klara. Åker och hämtar de i eftermiddag och börjar planera vad jag ska göra härnäst![]()
Kommer lite bilder under kvällen.
sky_eye skrev:Illuminatus skrev:Äntligen! Beijer ringde upp mig och sa att bitarna var klara. Åker och hämtar de i eftermiddag och börjar planera vad jag ska göra härnäst![]()
Mät bitarna på plats innan du godkänner.
Illuminatus skrev:Äntligen! Beijer ringde upp mig och sa att bitarna var klara. Åker och hämtar de i eftermiddag och börjar planera vad jag ska göra härnäst![]()
boom skrev:Då kan du lämna tillbaka isolerasjälv den har för lite volymvikt utan satsa på flexibatt35 i stället.
adzer skrev:Gud var tråkigt :/
Exakt samma sak hände mig på Biejer. De hade glömt några av bitarna. Läxan för oss båda är att altid kontrollräkna/mäta när man hämtar materialet.
zartok skrev:Tråkigtdet är synd när det händer, sätter som käppar i hjulet och allt kul kan försvinna för en kväll tack vare det. Men vänta bara när du väl kommer igång, då kommer det gå skitsnabbt! Speciellt tiden går snabbt, rätt vad det är har det gått en halvdag.
Du kommer lätt hinna göra en massa i helgen eller nästa vecka så proa dig inte för att du inte kommer någonstans nu
Illuminatus skrev:boom skrev:Då kan du lämna tillbaka isolerasjälv den har för lite volymvikt utan satsa på flexibatt35 i stället.
Påverkar det verkligen så mycket? Har ingenstans att få tag i Flexibatts 35 verkar det som. Duger inte isolera själv stenullen?
Illuminatus skrev:boom skrev:Då kan du lämna tillbaka isolerasjälv den har för lite volymvikt utan satsa på flexibatt35 i stället.
Påverkar det verkligen så mycket? Har ingenstans att få tag i Flexibatts 35 verkar det som. Duger inte isolera själv stenullen?
MagnusÖstberg skrev:Illuminatus skrev:boom skrev:Då kan du lämna tillbaka isolerasjälv den har för lite volymvikt utan satsa på flexibatt35 i stället.
Nä, det gör det inte. Kör på.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 12 gäster