Moderator: Redaktörer
MHo skrev:Ska man alltså ha fått faktura från John nu?
Jag har inte sett någon sådan i inboxen!
/MHo
oa51 skrev: Returmail till Larsen?
oa51 skrev:Hej! Just återkommen från Italien (22 grader varmt och sol) öppnar jag ett mail skickat igår från Larsen som innefattar 1,5 elementsats, skall betala 135 kr i emballage för detta!
Ingenting stämmer, jag har betalat Peter S för 2 elementsatser och i exceldokumentet från den 27/10 står tydligt att jag tecknat mig för två slutna, färdigbyggda lådor med terminaler.
Hur går jag tillväga på bästa sätt? Returmail till Larsen?
mvh
Peter
petersteindl skrev:[quote
John kommer troligtvis inte hinna fakturera före helgen eftersom han skall upp till Stockholm för demo av Larsenhögtalare inkl Larsen8 hos Kent Melin i hans butik på fredag eftermiddag.
MvH
Peter
boom skrev:petersteindl skrev:[quote
John kommer troligtvis inte hinna fakturera före helgen eftersom han skall upp till Stockholm för demo av Larsenhögtalare inkl Larsen8 hos Kent Melin i hans butik på fredag eftermiddag.
MvH
Peter
Va då hinner han inte skicka min sats innan helgen
oa51 skrev:Tack för svar, Peter! Då avvaktar jag och stör inte Larsen med en massa irrirerade mail. Hade faktiskt inte prövat Limoncello förrän Du tipsade om det, och blev angenämt överraskad av den friska smaken! Tack för tipset!
Jag sitter faktiskt och "sippar" på ett glas just i denna stund......![]()
Synd bara att Ryanairs bagageregler gör att man inte kan ta hem så mycket man önskar.
Systembolaget skrev:Limoncello di Capri (nr 781)
Land Italien
Distrikt Italien
Alkoholhalt 32,0 %
Färg Oklar, citrongul färg.
Doft Intensiv, fruktig citrusdoft med inslag av örter och citrusskal.
Smak Intensiv, frisk citrussmak med liten, angenäm bitterhet och ton av örter.
Användning Serveras väl kyld som sällskapsdryck.
Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
Jag åker bort fredag och kommer hem måndagkväll.
Det kanske t.o.m. blir så att "hämthelgen" flyttas fram nån vecka?
petersteindl skrev:Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
Jag kommer att prata med John angående ditt dilemma med resa och betalning samt angående datum för träffen. F-n, jag kommer aldrig iväg till Bahamas![]()
![]()
![]()
MvH
Peter
Sanny_X skrev:petersteindl skrev:Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
Jag kommer att prata med John angående ditt dilemma med resa och betalning samt angående datum för träffen. F-n, jag kommer aldrig iväg till Bahamas![]()
![]()
![]()
MvH
Peter
Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
KarlXII skrev:The-Master skrev:En liten tanke från mig skulle man inte kunna lägga in bilderna på dom små skönheterna i första inlägget!? Det är SVÅRT att hitta dom...
Här kommer ett par bilder.
Ragnwald skrev:Bara jag som ser att högtalarelementen bildar en liten söt svart, tjock katt, som sitter på rumpan å stirrar framåt. Ögonen är de två silvriga skruvarna i diskantelementet.
Fyll igen de två hålen med någon svart massa, annars blir det qkatt for ever.
petersteindl skrev:100 000
Hipp, hipp...
MvH
Peter
2-ch skrev:Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
Ops... det börjar köra ihop sig för mig inser jag. Nästa fredag grejar jag kanske, men efter det är jag bortrest i två veckor (dock inte Bahamas). Betalningen kan göras före (helst) eller efter, men inte under dessa veckor. Hur löser vi det Peter!?
Ett alternativ är ju att betala via bulvanJag känner en trevlig skåning med polertrasa i ena handen som nog skulle kunna övertalas.
2-ch skrev:Sanny_X skrev:Så slutdatum för betalning blir.... fredag nästa vecka?![]()
Ops... det börjar köra ihop sig för mig inser jag. Nästa fredag grejar jag kanske, men efter det är jag bortrest i två veckor (dock inte Bahamas). Betalningen kan göras före (helst) eller efter, men inte under dessa veckor. Hur löser vi det Peter!?
Ett alternativ är ju att betala via bulvanJag känner en trevlig skåning med polertrasa i ena handen som nog skulle kunna övertalas.
Fjonkalicious skrev:Haha, jag läste den där meningen fler än en gång innan jag förstod vem som åsyftades!
Men vad hindrar dig från att betala fakturan tidigare?
petersteindl skrev:Det löser sig före nästa fredag, annars får väl någon bulvan med polertrasa bli stand in.
MvH
Peter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster