Nu är filtren klara och förhoppningsvis är allt rätt monterat

Jag bifogar två bilder på ett utav filtren, så om ni ser att något är felkopplat så hojta till. Bilderna är stora så jag länkar till dom istället för att klistra in dom här direkt.
Filterritningen har ni
här (jag kör utan notch filtret så det valbara 1.5 ohms motståndet finns inte med)
Ovansida
Det som inte syns tydligt kommer jag förklara.
Om vi börjar med kabeln som går från - längst ner till vänster så är den fastlödd på spolens vänstra band tillsammans med motståndet som kikar fram längst ner i mitten ungefär. Motståndet ska gå över spolen så andra ändan av det är monterat på spolens högra band (syns på bilden). 1.8mH, 0.82mH spolarna, 7uF kondingen och motståndet är som ni ser fästa direkt med varandra.
Högra spolens översta band är lött ihop med den vita kabeln som går till högra, nedre - .
Undersida
Diskantfiltret har komponenter både på ovan och undersidan och är svårt för er att se hur allt är kopplat.
Den vita kabeln som på ovansidan går från övre, högra - är den kabeln som är längst till vänster på bilden som föreställer undersidan. Nästa vita kabel på undersidan är fäst på spolens vänstra band.
Den blåa kabeln på nedre mitten av undersidan är fäst på spolens högra band tillsammans med den blå kabeln som går från övre, högra + på ovansidan av filtret.
Kablarna som går upp igen längst till höger på undersidan går direkt till + och - på ovansidan.
Hoppas ni förstår mina förklaringar eller ser hur det är kopplat. Det blev lite invecklat att förklara med komponenter på undersidan också
Frågan var alltså om det ser okej ut enligt filterritningen jag länkade till i detta inlägg?
Tack på förhand!