Moderator: Redaktörer
mike34 skrev:MoNsTeR skrev:Jag har haft en 189SC en gång i tiden. Såg ut ungefär som bilversionen fast inte lika kraftigt byggd och mycket äldre.
Hmm, kan du bekräfta att 189SC nånsin haft svart upphängning?
NNord skrev:Den där Strokern är väl ändå inte intressant? Eller tycker ni det? Den ger ju upphov till en makalös distorsion.
MoNsTeR skrev:mike34 skrev:MoNsTeR skrev:Jag har haft en 189SC en gång i tiden. Såg ut ungefär som bilversionen fast inte lika kraftigt byggd och mycket äldre.
Hmm, kan du bekräfta att 189SC nånsin haft svart upphängning?
Har för mig att den hade samma färg på upphängningen som min nuvarande Stroker. Vart vill du komma?
I den lådan sitter en 189SC enligt annonsören.
mike34 skrev:Komma och komma, jag har en 189SC renoverad och jag tycker inte att mina mätningar på den riktigt har stämmt överens med de parametrar som den borde ha. Undrar om jag fått nån hybrid i renoveringen
Den ser precis ut som den du har, men ska va en 189SC driver.
Den gamla 189SC jag hade förut hade röd textilupphängning i ytterkanterna och gul spider och jag har för mig att den hade betydligt generösare slaglängd rent mekaniskt i vilket fall.
Du kanske vet vad det är frågan om ?
Dahlqvist skrev:Där ser man. Min JBL 2242H-tråd kapad av nesliga Cerwin-Vega pirater!Huga!
Nåja, live and let live...
Det är bara att tjata på - inom rimliga gränser, dvs inte skriva typ att "CW är bättre än JBL" eller något annat befängt påstående.
![]()
/D
Dahlqvist skrev:Där ser man. Min JBL 2242H-tråd kapad av nesliga Cerwin-Vega pirater!Huga!
Nåja, live and let live...
Det är bara att tjata på - inom rimliga gränser, dvs inte skriva typ att "CW är bättre än JBL" eller något annat befängt påstående.
![]()
/D
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 86 gäster